BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6158220
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony "Budowa boiska piłkarskiego w m. Suskowola""
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Budowa boiska piłkarskiego w m. Suskowola


Numer ogłoszenia: 56450 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

UWAGA!

Nowy termin składania ofert w postępowaniu: 24.03.2014r.

 

 

Załaczono nowe materiały:


- dot. nawodnienia: SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA
ST-25 NAWODNIENIE BOISKA, przedmiary, rysunki nr 2 i 6

- zmiany w zakresie podbudowy - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA
ST-14 PODBUDOWA Z KRUSZYWA, przedmiar, przekrój

spakowane pliki w formacie zip*

 

-  nowy wzór gwarancji 

 

 

 

 

w dniu 18.03.2014. wprowadzono:

- zmiany w SIWZ pkt. 21 - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

- nowy wzór gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej

- nowy wzór umowy

(wszystkie zaktualizowane materiały do pobrania w załącznikach)

 

- w dniu 19.03.2014r.

dokonano korekty technicznej § 18 wzoru umowy

 

 

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska piłkarskiego w m. Suskowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w miejscowości Suskowola w gminie Pionki wraz z budową boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z systemem nawadniającym płytę boiska, trybunami o konstrukcji żelbetowej, piłkochwytami i ogrodzeniem terenu, ciągami komunikacyjnymi, parkingiem dla samochodów osobowych, oświetleniem terenu oraz dwoma zjazdami publicznymi z drogi wojewódzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: architektoniczna, konstrukcyjną, drogową, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w:

  • dokumentacji projektowej pod nazwą: BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA
  • SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA ZADANIA BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA W SUSKOWOLI GMINA PIONKI NR ST 00 - ST 25 z wyłączeniem pkt. 6.8.lit c, pkt. 7-9
  • Wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 42.21.00.00-2, 45.26.00.00-0, 45.26.11.00-5, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.21.22.21-1, 45.23.30.00-9, 45.34.00.00-2, 45.11.27.10-5, 45.21.22.21-1, 45.34.00.00-2, 45.23.10.00-5, 31.52.72.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych); Szczegółowe informacje dot. WADIUM w pkt. 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie boiska piłkarskiego pełnowymiarowego o nawierzchni z trawy naturalnej o wartości co najmniej 1.000.000,00zł brutto (do wartości roboty budowlanej wlicza się również infrastrukturą powstałą przy budowie boiska o nawierzchni z trawy naturalnej np. budynki zaplecza, ogrodzenia, piłkochwyty, trybuny, powstałe w ramach jednej inwestycji - jednej umowy) - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

  • 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - załącznik nr 2 do SIWZ
  • 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - załącznik nr 2 do SIWZ
  • 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - załącznik nr 2 do SIWZ -
  • oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert z którego wynika iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00zł (jeden milion złotych) lub zdolność kredytową, co najmniej na powyższą kwotę.
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00zł (jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Numer ogłoszenia: 72958 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 56450 - 2014 data 18.02.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter)..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter)..

 

 

Numer ogłoszenia: 84206 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 56450 - 2014 data 18.02.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.2).


W ogłoszeniu jest: II.1.4)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w miejscowości Suskowola w gminie Pionki wraz z budową boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej, trybunami o konstrukcji żelbetowej, piłkochwytami i ogrodzeniem terenu, ciągami komunikacyjnymi, parkingiem dla samochodów osobowych, oświetleniem terenu oraz dwoma zjazdami publicznymi z drogi wojewódzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: architektoniczna, konstrukcyjną, drogową, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w: 1) dokumentacji projektowej pod nazwą: BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA 2) SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA ZADANIA BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA W SUSKOWOLI GMINA PIONKI NR ST 00 - ST 24 z wyłączeniem pkt. 6.8.lit c, pkt. 7-9 3) Wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.


W ogłoszeniu powinno być: II.1.4)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w miejscowości Suskowola w gminie Pionki wraz z budową boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z systemem nawadniającym płytę boiska, trybunami o konstrukcji żelbetowej, piłkochwytami i ogrodzeniem terenu, ciągami komunikacyjnymi, parkingiem dla samochodów osobowych, oświetleniem terenu oraz dwoma zjazdami publicznymi z drogi wojewódzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: architektoniczna, konstrukcyjną, drogową, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w: 1) dokumentacji projektowej pod nazwą: BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA 2) SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA ZADANIA BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY NATURALNEJ Z TRYBUNAMI I BUDYNKIEM ZAPLECZA W SUSKOWOLI GMINA PIONKI NR ST 00 - ST 25 z wyłączeniem pkt. 6.8.lit c, pkt. 7-9 3) Wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).


W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter)..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter)..

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »