BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6156780
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Referaty
Informacja na temat zasad finansowania demontażu i utylizacji eternitu z pokryć dachowych
PDF
DRUKUJ

 

INFORMACJA

na temat zasad finansowania demontażu i utylizacji eternitu
z pokryć dachowych

w ramach zadania pn. „Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki - I etap" w roku 2011.

Wójt Gminy Pionki informuje, że wniosek wstępny Gminy Pionki na finansowanie zadania „Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki - I etap" został zakwalifikowany do dofinansowania w 2011 r.

Dofinansowania udzieli Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na następujących zasadach:

  • O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne, które posiadają tytuł własności nieruchomości, na której znajdują się pokrycia dachowe z eternitu, i które zadeklarują zamiar usunięcia pokryć dachowych w 2011 r.
  • Urząd Gminy Pionki, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wyłoni uprawnionego wykonawcę, który dokona demontażu i wywózki eternitu z nieruchomości, objętych zadaniem

Aby ubiegać się o dofinansowanie należy przedłożyć następujące dokumenty:

1. podanie do Wójta Gminy Pionki2. kopię zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, złożonego w Starostwie Powiatowym w Radomiu, z adnotacją „nie zgłoszono sprzeciwu". Na zgłoszeniu należy umieścić informację, że wykonanie demontażu i utylizacji eternitu będzie przeprowadzone przez uprawnionego wykonawcę, wyłonionego przez Gminę Pionki w ramach zadania „Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki - I etap"

3. dokument: „Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest"

4. dokument: „Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania"

5. oświadczenie dla celów odprowadzenie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT - 8C)

6. Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.

Druki podania i załączników ( z wyjątkiem pkt. 2), dostępne są na stronie BIP Urzędu Gminy Pionki , zakładka → referaty → Referat Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz w siedzibie Referatu, ul. Sienkiewicza 2B. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (48) 384 84 00.

Podanie wraz z kompletem załączników należy złożyć do 28 lutego 2011 r. w Urzędzie Gminy Pionki , ul. Zwycięstwa 6.  O kolejności rozpatrywania decyduje data wpływu, przy czym do dofinansowania w pierwszej kolejności będą kwalifikowane nieruchomości, których właściciele dokonali zgłoszenia w 2010 r. w ramach wniosku wstępnego.

Podania, które nie zakwalifikują się do dofinansowania w 2011, będą rozpatrywane przy ewentualnej realizacji II etapu zadania na rok 2012 r.

                                                                                                     WÓJT GMINY PIONKI 

                                                                                                                        /-/ inż. Mirosław  Ziółek/-/

                                       

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »