BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6155700
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki.
PDF
DRUKUJ

Uwaga! Poniżej aktualizacja strony.

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 264620 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przydomowych oczyszczalni ścieków do 49 posesji pracujących w technologii złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym na terenie Gminy Pionki o wydajności do 5 m3 na dobę. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. - bioreaktorami oczyszczalni, - rurociągami i armaturą, - przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, - Studniami chłonnymi w nasypie, - materiałami elektrycznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją: Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki. Kwota wadium musi się znajdować na wymienionym koncie przed upływem terminu składania ofert; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. 4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4). 7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu; 7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2008, 2007 i 2006 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać że posiada środki finansowe albo zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000zł (jeden milion złotych); 9 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia w zakresie sieci i instalacji sanitarnych), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zał. Nr 2 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika wzór Nr 3. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 50 przydomowych oczyszczalni ścieków z napowietrzaniem oraz oświadczeniem, że roboty jakie Wykonawca przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia (tj. wykonanymi przydomowymi oczyszczalniami ścieków pracujących w technologii z napowietrzaniem mechanicznym); Ponadto winien załączyć oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Wykonawcy zakończyć budowę do 30 listopada 2009 roku. 11 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4; Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. 12 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór nr 5; 13 oświadczenie według wzoru 5a stosownie do treści pkt 9.2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 14 oświadczenie według załącznika wzór 5b stosownie do treści pkt 9.2; 15 oświadczenie wg załącznika wzór nr 6; 16 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

Aktualizacja:

W związku ze zgłoszonym błędem dotyczącym załączonych plików oraz brakiem odnośnika do map poniżej zamieszczamy dokumentację wraz z plikiem zawierającym zbiorczy kosztorys ofertowy wymienionym jako załącznik nr 8 do SIWZ oraz odnośnik do pobrania plików map.

- dokumentacja;

- mapy.

W związku z wpłynięciem pytań dotyczących treści SIWZ Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych postanowił udzielić następujących odpowiedzi:

 

Pytanie:

Czy wybudowane oczyszczalnie w ramach zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pionki  o wydajności do 5,0 m3/dobę” mają spełniać obowiązującą normę zharmonizowaną dla przydomowych oczyszczalni ścieków – PN-EN 12566:3 -2007 warunkującą dopuszczenie do obrotu oczyszczalnie ścieków do 50 osób (oczyszczalnie przydomowe)

 

Odpowiedź:

Zamawiający określił przedmiot zamówienia (rodzaj oczyszczalni) jako:

„Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przydomowych oczyszczalni ścieków do 49 posesji pracujących w technologii złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym na terenie Gminy Pionki o wydajności do 5 m3 na dobę.”

W związku z powyższym dopuszcza się wyłącznie oczyszczalnie pracujące w tej technologii.

Do oferty należy dołączyć bezwarunkowo (oprócz Aprobaty Technicznej lub deklaracji zgodności) wyniki badań laboratorium certyfikowanego należącego do EOTA na potwierdzenie zgodności zbiorników oczyszczalni z normą 12566:3-2007.

 

 

Pytanie:

Czy do oferty należy załączyć aktualne aprobaty techniczne, atesty higieniczne na elementy oczyszczalni, tj. reaktory biologiczne, osadniki gnilne, przepompownie ścieków oraz studnie chłonne?

 

Odpowiedź:

Do oferty należy dołączyć Aprobaty Techniczne lub deklaracje zgodności na bioreaktory oczyszczalni oraz osadniki gnilne. Nie wymaga się dołączenia do oferty Aprobaty Technicznej na studnie chłonne lub przepompownie ścieków – jednakże oferowane przepompownie oraz studnie chłonne muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej.

 

Pytanie:

Czy dopuszcza się stosowanie równoważnych oczyszczalni biologicznych pracujących w technologii złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym oraz oczyszczalni biologicznych – osadników gnilnych posiadających aktualną aprobatę techniczną IOŚ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza do stosowania:

w przypadku oczyszczalni pracujących w połączonej technologii złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym – dopuszcza się wyłącznie oczyszczalnie pracujące w tej technologii (należy dołączyć do oferty Aprobaty Techniczne lub deklaracje zgodności producenta, wraz z wynikami badań wykonanymi przez laboratorium certyfikowane należące do EOTA stwierdzającymi zgodność zbiorników reaktorów z normą EN12566:3-2007).  Zbiorniki reaktorów musza być monolityczne (nie mogą być klejone).

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »