BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6154928
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Wymiana okien w budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Suskowola i Poświętne
PDF
DRUKUJ
OGŁOSZENIE
O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 60 000 EURO

na „Wymianę okien w budynku Ośrodka Zdrowia  w miejscowości Suskowola i Poświętne gm. Pionki ”

 

1.         Zamawiający:

Gmina Pionki - Urząd Gminy w Pionkach

Prowadzący sprawę - Urząd  Gminy w Pionkach

26-670 Pionki ul. Zwycięstwa 6 ; woj. Mazowieckie

REGON:  .............................

Internet: ...............................          e-mail:ug@gmina-pionki.pl

Tel. (48)61-21-514  fax. (48) 61-21-234

 

2.   Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:

a) imię i nazwisko – Andrzej Drózd

b) pok. nr 8 w Urzędzie Gminy w Pionkach

c) tel. (48)61-21-514; fax (48)61-21-234

d) osoba uprawniona udziela informacji o zamówieniu  od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1500.

 

3.   Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO

 

4.   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

a) formularz można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok.8, tel. 61-21-514
       w godz. 8 00 - 15 00  lub za  zaliczeniem  pocztowym.

 

5.   Opis przedmiotu zamówienia:

Roboty budowlane„Wymiana okien w budynku Ośrodka Zdrowia  w miejscowości Suskowola i Poświętne gm. Pionki ”

 Zakres zamówienia - opisany szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmuje w szczególności: demontaż istniejących okien drewnianych oraz drzwi wraz z podokiennikami, zamontowanie nowych okien i drzwi PCV .

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV):

główny przedmiot                     - 45.26.00.00-1,

dodatkowe przedmioty             

 

6.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

 

7.      Termin wykonania  zamówienia (wymagany)  data  zakończenia 20.12.2005

 

8.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia dokonania  oceny  spełnienia  tych  warunków :

 

a) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2,  spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177) oraz spełniający warunki dodatkowe, określone szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

b) zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą ,,zero–jedynkową,” co oznacza, że brak jednego z wymaganych dokumentów lub nie spełnienie wymaganych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.

 

9. Wadium nie jest wymagane

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %)

a) cena oferty                    -   100%

 

11. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy złożyć w terminie do dnia – 21.11.2005 r.  do godz. 1000.

w Urzędzie Gminy w Pionkach przy ul. Zwycięstwa 6, w  pok. 8.

 

12. Miejsce i termin otwarcia ofert

Oferty zostaną otwarte w dniu – 21.11.2005 r.  o godz. 10 30 w Urzędzie Gminy w Pionkach przy ul.   Zwycięstwa 6, w  pok. 10.

 

13.Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »