POPRZEDNI膭
NAST臉PN膭
Og艂oszenie nr 566041-N-2018 z dnia 2018-05-30 r.
Gmina Pionki: Zakup 艣redniego samochodu ratowniczo - ga艣niczego dla OSP Jedlnia
OG艁OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og艂oszenia: Zamieszczanie obowi膮zkowe
Og艂oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó艂finansowanego ze 艣rodków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie zak艂ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia艂alno艣膰, lub dzia艂alno艣膰 ich wyodr臋bnionych organizacyjnie jednostek, które b臋d膮 realizowa艂y zamówienie, obejmuje spo艂eczn膮 i zawodow膮 integracj臋 osób b臋d膮cych cz艂onkami grup spo艂ecznie marginalizowanych Nie
Nale偶y poda膰 minimalny procentowy wska藕nik zatrudnienia osób nale偶膮cych do jednej lub wi臋cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni偶 30%, osób zatrudnionych przez zak艂ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY
Post臋powanie przeprowadza centralny zamawiaj膮cy Nie
Post臋powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj膮cy powierzy艂/powierzyli przeprowadzenie post臋powania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj膮cy powierzy艂/powierzyli prowadzenie post臋powania:
Post臋powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj膮cych Nie
Je偶eli tak, nale偶y wymieni膰 zamawiaj膮cych, którzy wspólnie przeprowadzaj膮 post臋powanie oraz poda膰 adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Post臋powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania post臋powania wspólnie z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej - maj膮ce zastosowanie krajowe prawo zamówie艅 publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 54734200000, ul. ul. Zwyci臋stwa 6a , 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, pa艅stwo Polska, tel. 486 121 514, , e-mail ug@gmina-pionki.pl, , faks 486 121 234.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-pionki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo偶na uzyska膰 dost臋p do narz臋dzi i urz膮dze艅 lub formatów plików, które nie s膮 ogólnie dost臋pne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Administracja samorz膮dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je偶eli dotyczy):Podzia艂 obowi膮zków mi臋dzy zamawiaj膮cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania post臋powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania post臋powania z zamawiaj膮cymi z innych pa艅stw cz艂onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj膮cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie post臋powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie post臋powania odpowiadaj膮 pozostali zamawiaj膮cy, czy zamówienie b臋dzie udzielane przez ka偶dego z zamawiaj膮cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta艂ych zamawiaj膮cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe艂ny i bezpo艣redni dost臋p do dokumentów z post臋powania mo偶na uzyska膰 pod adresem (URL)Nie
www.bip.gmina-pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona b臋dzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaNie
www.bip.gmina-pionki.pl
Dost臋p do dokumentów z post臋powania jest ograniczony - wi臋cej informacji mo偶na uzyska膰 pod adresemNie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu nale偶y przesy艂a膰:
ElektronicznieNie
adres
Dopuszczone jest przes艂anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes艂anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz膮d Gminy Pionki ul. Zwyci臋stwa 6A 26-670 Pionki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narz臋dzi i urz膮dze艅 lub formatów plików, które nie s膮 ogólnie dost臋pneNie
Nieograniczony, pe艂ny, bezpo艣redni i bezp艂atny dost臋p do tych narz臋dzi mo偶na uzyska膰 pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj膮cego:
Numer referencyjny: IGP 271.34.2018
Przed wszcz臋ciem post臋powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo偶liwo艣ci sk艂adania ofert cz臋艣ciowych
Zamówienie podzielone jest na cz臋艣ci: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu mo偶na sk艂ada膰 w odniesieniu do:
Zamawiaj膮cy zastrzega sobie prawo do udzielenia 艂膮cznie nast臋puj膮cych cz臋艣ci lub grup cz臋艣ci:
Maksymalna liczba cz臋艣ci zamówienia, na które mo偶e zosta膰 udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko艣膰, zakres, rodzaj i ilo艣膰 dostaw, us艂ug lub robót budowlanych lub okre艣lenie zapotrzebowania i wymaga艅 ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre艣lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us艂ug臋 lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego 艣redniego samochodu ratowniczo - ga艣niczego dla OSP Jedlnia (ze sprz臋tem ratowniczym zamontowanym na sta艂e z przeznaczeniem na wyposa偶enie OSP) o parametrach wskazanych w za艂膮czniku nr 2 do SIWZ i wzoru umowy „Opis przedmiotu zamówienia. Wymaganie techniczne dla 艣redniego samochodu ratowniczo - ga艣niczego" stanowi膮cy integraln膮 cz臋艣膰 oferty
II.5) G艂ówny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV: 24951220-3
II.6) Ca艂kowita warto艣膰 zamówienia (je偶eli zamawiaj膮cy podaje informacje o warto艣ci zamówienia):
Warto艣膰 bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca艂kowita maksymalna warto艣膰 w ca艂ym okresie obowi膮zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje si臋 udzielenie zamówie艅, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre艣lenie przedmiotu, wielko艣ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan膮 udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane b臋dzie zamówienie lub okres, na który zosta艂a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta艂 ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi膮cach: lub dniach:
lub
data rozpocz臋cia: lub zako艅czenia: 2018-10-05
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre艣lonej dzia艂alno艣ci zawodowej, o ile wynika to z odr臋bnych przepisów
Okre艣lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre艣lenie warunków: Zamawiaj膮cy uzna powy偶szy warunek za spe艂niony je偶eli Wykonawca wyka偶e, 偶e jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z przedmiotem zamówienia na sum臋 gwarancyjn膮 minimum 400.000,00 z艂 W przypadku oferty wspólnej wykonawców powy偶szy warunek mo偶na spe艂ni膰 艂膮cznie. Ocena spe艂nienia warunku zostanie dokonana na postawie przed艂o偶onych dokumentów wg kryterium spe艂nia/nie spe艂nia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno艣膰 techniczna lub zawodowa
Okre艣lenie warunków:
W celu potwierdzenia spe艂nienia powy偶szego warunku Wykonawca przedk艂ada: wykaz dostaw potwierdzaj膮cy dostaw臋 co najmniej 2 (dwóch) 艣rednich samochodów ratowniczo - ga艣niczych o mocy min. 250KM i pojemno艣ci zbiornika na wod臋 min. 3500l ka偶dy, a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych równie偶 wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta艂y wykonane, oraz za艂膮czeniem dowodów okre艣laj膮cych czy te dostawy zosta艂y wykonane lub s膮 wykonywane nale偶ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s膮 referencje b膮d藕 inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by艂y wykonywane, a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych s膮 wykonywane, a je偶eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyska膰 tych dokumentów - o艣wiadczenie wykonawcy;
Zamawiaj膮cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu imion i nazwisk osób wykonuj膮cych czynno艣ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj膮 o kwalifikacjach zawodowych lub do艣wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre艣lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj膮cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj膮cy przewiduje nast臋puj膮ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre艣lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ O艢WIADCZE艃 SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W CELU WST臉PNEGO POTWIERDZENIA, 呕E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE艁NIA WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ SPE艁NIA KRYTERIA SELEKCJI
O艣wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe艂nianiu warunków udzia艂u w post臋powaniu
Tak
O艣wiadczenie o spe艂nianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENTÓW , SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) za艣wiadczenie w艂a艣ciwego naczelnika urz臋du skarbowego potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca nie zalega z op艂acaniem podatków, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca zawar艂 porozumienie z w艂a艣ciwym organem podatkowym w sprawie sp艂at tych nale偶no艣ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno艣ci uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu;
b) za艣wiadczenie w艂a艣ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca nie zalega z op艂acaniem sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca zawar艂 porozumienie z w艂a艣ciwym organem w sprawie sp艂at tych nale偶no艣ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno艣ci uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu;
c) odpis z w艂a艣ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENTÓW SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE艁NIANIA WARUNKÓW UDZIA艁U W POST臉POWANIU:
a) wykaz dostaw potwierdzaj膮cy dostaw臋 co najmniej 2 (dwóch) 艣rednich samochodów ratowniczo - ga艣niczych o mocy min. 250KM i pojemno艣ci zbiornika na wod臋 min. 3500l ka偶dy, a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych równie偶 wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta艂y wykonane, oraz za艂膮czeniem dowodów okre艣laj膮cych czy te dostawy zosta艂y wykonane lub s膮 wykonywane nale偶ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s膮 referencje b膮d藕 inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by艂y wykonywane, a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych s膮 wykonywane, a je偶eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyska膰 tych dokumentów - o艣wiadczenie wykonawcy;
b) dokument potwierdzaj膮cy 偶e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z przedmiotem zamówienia na sum臋 gwarancyjn膮 minimum 400.000,00 z艂
c) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spe艂nienia warunków udzia艂u w post臋powaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O艢WIADCZE艃 LUB DOKUMENTÓW SK艁ADANYCH PRZEZ WYKONAWC臉 W POST臉POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO艢CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)formularz oferty, pe艂nomocnictwo, o艣wiadczenie (za艂膮cznik nr 8 do SIWZ ) w zakresie wype艂nienia obowi膮zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj膮cy 偶膮da wniesienia wadium:Tak
Informacja na temat wadium
Oferta winna by膰 zabezpieczona wadium w kwocie 15.000,00 z艂 (s艂ownie: pi臋tna艣cie tysi臋cy z艂otych) Szczegó艂owe informacje dot. WADIUM w pkt 12 SIWZ
IV.1.3) Przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie
Nale偶y poda膰 informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga si臋 z艂o偶enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do艂膮czenia do ofert katalogów elektronicznych:Nie
Dopuszcza si臋 z艂o偶enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do艂膮czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga si臋 z艂o偶enia oferty wariantowej:Nie
Dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej
Nie
Z艂o偶enie oferty wariantowej dopuszcza si臋 tylko z jednoczesnym z艂o偶eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan膮 zaproszeni do udzia艂u w post臋powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa b臋dzie zawarta:
Czy przewiduje si臋 ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której b臋d膮 zamieszczone dodatkowe informacje dotycz膮ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza si臋 z艂o偶enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje si臋 pobranie ze z艂o偶onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz膮dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem) Nie
Nale偶y poda膰 adres strony internetowej, na której aukcja b臋dzie prowadzona:
Nale偶y wskaza膰 elementy, których warto艣ci b臋d膮 przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje si臋 ograniczenia co do przedstawionych warto艣ci, wynikaj膮ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale偶y poda膰, które informacje zostan膮 udost臋pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki b臋dzie termin ich udost臋pnienia:
Informacje dotycz膮ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób post臋powania w toku aukcji elektronicznej i jakie b臋d膮 warunki, na jakich wykonawcy b臋d膮 mogli licytowa膰 (minimalne wysoko艣ci post膮pie艅):
Informacje dotycz膮ce wykorzystywanego sprz臋tu elektronicznego, rozwi膮za艅 i specyfikacji technicznych w zakresie po艂膮cze艅:
Wymagania dotycz膮ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z艂o偶yli nowych post膮pie艅, zostan膮 zakwalifikowani do nast臋pnego etapu:
Warunki zamkni臋cia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Typ zawieszenia kabiny | 10,00 |
Moc silnika | 10,00 |
Pojemno艣膰 zbiornika na wod臋 | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og艂oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og艂oszeniem
Minimalne wymagania, które musz膮 spe艂nia膰 wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze偶enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wst臋pnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia艂 negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale偶y poda膰 informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczb臋 etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymaga艅 zamawiaj膮cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko艣ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi膮zania stanowi膮ce podstaw臋 do sk艂adania ofert, je偶eli zamawiaj膮cy przewiduje nagrody:
Wst臋pny harmonogram post臋powania:
Podzia艂 dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi膮za艅:
Nale偶y poda膰 informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj膮ce minimalne wymagania, którym musz膮 odpowiada膰 wszystkie oferty:
Podzia艂 negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj膮cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której b臋dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dost臋pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz膮ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz膮dze艅 informatycznych:
Sposób post臋powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre艣lenie minimalnych wysoko艣ci post膮pie艅:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z艂o偶yli nowych post膮pie艅, zostan膮 zakwalifikowani do nast臋pnego etapu:Termin sk艂adania wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkni臋cia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan膮 wprowadzone do tre艣ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz膮ce zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale偶y wskaza膰 zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udost臋pniania informacji o charakterze poufnym (je偶eli dotyczy):
艢rodki s艂u偶膮ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk艂adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk艂adania wniosków, ze wzgl臋du na piln膮 potrzeb臋 udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og艂oszeniem):
Nie
Wskaza膰 powody:
J臋zyk lub j臋zyki, w jakich mog膮 by膰 sporz膮dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu
>
IV.6.3) Termin zwi膮zania ofert膮: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodków pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodków z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zamówienia, je偶eli 艣rodki s艂u偶膮ce sfinansowaniu zamówie艅 na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj膮cy zamierza艂 przeznaczy膰 na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zamówienia, nie zosta艂y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA艁膭CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ膭CE OFERT CZ臉艢CIOWYCH
POPRZEDNI膭
NAST臉PN膭
NIE艢CIS艁O艢膯