POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pionki
część I Przebudowa drogi gminnej w m. Sucha część
II Przebudowa drogi gminnej w m. Poświętne
Numer ogłoszenia: 109176 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
- dn. 02.04.2014 zamieszczono poprawioną SST Sucha ( aktualna wersja w załącznikach)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pionki część I Przebudowa drogi gminnej w m. Sucha część II Przebudowa drogi gminnej w m. Poświętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy dwóch dróg gminnych w miejscowościach Sucha i Poświętne.
1. Część I. Przebudowa drogi gminnej w m. SUCHA - od km 0+011.5 do km 0+792.33 1.1. Zakres robót obejmuje m.in.
1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Kod CPV 45100000-8: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych - prace pomiarowe i wykonanie inwentaryzacji geod., Korekcyjne frezowanie nawierzchni bitumicznej lokalnie przy krawędziach i na włączeniach gr. do 4 cm
2) NAWIERZCHNIE Kod CPV 4523300-9 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W50-70 dla ruchu KR 2 na jezdni drogi - wykonanie warstwy wyrównawczej Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna AC11S50-70 dla ruchu KR 2 gr. 4cm na jezdni drogi
3) ROBOTY DODATKOWE I WYKOŃCZ. Kod CPV 45100000-8 Ścinka i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 100cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem (770*1+100*1)0.1 Przełożenie - regulacja wysokościowa zjazdów z elementów betonowych (bloczków, kostki itp.) z dostosowaniem do nowej nawierzchni jezdni.
2. Część II. Przebudowa drogi gminnej wm. Poświętne - odcinek długości 1162.5 mb szer. jezdni 4.5 i 5,0 m 2.1 Zakres robót obejmuje m.in.:
1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Kod CPV 45100000-8 Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie robót (z uwzględnieniem włączenia do drogi wojewódzkiej) Prace pomiarowe w terenie równinnym - wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe Odsłonięcie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długości odcinka
2) ROBOTY DROGOWE - PODBUDOWY Kod CPV 45233000-9 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV głębokość koryta średnio 30 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna Wykonanie warstwy odsączającej z piaski na poszerzeniach jezdni gr. warstwy 10 cm wraz z zagęszczeniem Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach jezdni - warstwa dolna z mieszanki sortowanej 0-63.5mm gr. 15cm Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechan. na poszerzeniach jezdni- warstwa górna z mieszanki sortowanej 0-31.5mm gr. 8cm Uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm) Skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy
3) ROBOTY DROGOWE - NAWIERZCHNIA Kod CPV 45233000-9 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35-50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm (100 kg/m2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50-70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm
4) ROBOTY DODATKOWE I WYKOŃCZENIOWE Kod CPV 28813810-5 Regulacja wysokościowa (pionowa) studni rewizyjnych uzbrojenia podziemnego Ścinka i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu (grunt pozyskany przez Wykonawcę) gr. ścinki i uzupełnienia średnio 10cm (pob. 75cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie: część I - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); część II - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Szczegółowe informacje dotyczące wadium w pkt. 13 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić:opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł (sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Przebudowa drogi gminnej w m. SUCHA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej w m. SUCHA - od km 0+011.5 do km 0+792.33m.in. w tym m.in.
1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Kod CPV 45100000-8: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych - prace pomiarowe i wykonanie inwentaryzacji geod., Korekcyjne frezowanie nawierzchni bitumicznej lokalnie przy krawędziach i na włączeniach gr. do 4 cm
2) NAWIERZCHNIE Kod CPV 4523300-9 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W50-70 dla ruchu KR 2 na jezdni drogi - wykonanie warstwy wyrównawczej Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna AC11S50-70 dla ruchu KR 2 gr. 4cm na jezdni drogi
3) ROBOTY DODATKOWE I WYKOŃCZ. Kod CPV 45100000-8 Ścinka i zupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 100cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem (770*1+100*1)0.1 Przełożenie - regulacja wysokościowa zjazdów z elementów betonowych (bloczków, kostki itp.) z dostosowaniem do nowej nawierzchni jezdni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Poświętne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje Przebudowę drogi gminnej wm. Poświętne - odcinek długości 1162.5 mb szer. jezdni 4.5 i 5,0 m w tym m.in.:
1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Kod CPV 45100000-8 Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie robót (z uwzględnieniem włączenia do drogi wojewódzkiej) Prace pomiarowe w terenie równinnym - wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe Odsłoniecie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długosci odcinka
2) ROBOTY DROGOWE - PODBUDOWY Kod CPV 45233000-9 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV głębokość koryta średnio 30 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna Wykonanie warstwy odsączającej z piaski na poszezreniach jezdni gr. warstwy 10 cm wraz z zagęszczeniem Wykonanie podbudowyz kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach jezdni - warstwa dolna z mieszanki sortowanej 0-63.5mm gr. 15cm Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechan. na poszerzeniach jezdni- warstwa górna z mieszanki sortowanej 0-31.5mm gr. 8cm Uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm) Skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy
3) ROBOTY DROGOWE - NAWIERZCHNIA Kod CPV 45233000-9 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35-50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm (100 kg/m2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50-70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm
4) ROBOTY DODATKOWE I WYKOŃCZENIOWE Kod CPV 28813810-5 Regulacja wysokościowa (pionowa) studni rewizyjnych uzbrojenia podziemnego Ścinka i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu (grunt pozyskany przez Wykonawcę) gr. ścinki i uzupełnienia średnio 10cm (pob. 75cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ