BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6157822
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony "Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne"
PDF
DRUKUJ

Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne


Numer ogłoszenia: 385422 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

24.09.2013 Uwaga !

zmiana SIWZ, wzoru oferty i wzoru umowy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne Zakres robót obejmuje:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  • Budowa oświetlenia drogowego w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia
  • Zakres robót obejmuje:budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 763 zasilanie ze stacji transf. Czarna 3 - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10,5/6, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1,montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-100 - szt. 17 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 5 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 51, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m)
  •  Budowa oświetlenia drogowego w m. Stoki
  • Zakres robót obejmuje: budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 383 zasilanie ze stacji transf.Stoki 4 - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10,5/10, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1, montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 8 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 24, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-20m + pręt stalowy fi 16 (2x3m)
  •  Budowa oświetlenia drogowego w m. Brzeziny
  •  Zakres robót obejmuje: dowieszenie przewodu oświetleniowego - m. 379 AsXSn 2x35mm2 na istniejących słupach n.n, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1, montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 9 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 27, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m)

 

  •  Budowa oświetlenia drogowego w m. Zadobrze/Poświetne
  •  Zakres robót obejmuje: budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 234 zasilanie ze stacji transf. Jedlnia - Oczyszczalnia Ścieków - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2 ,zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10/4,3c, E-10,5/10, budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 206, zasilanie ze stacji transf.Poświętne - obw. Nr 1, proj. przewody AsXSn 2x35mm2 ,zastosowane słupy typu ŻN-10/200,E-10,5/10, montaż skrzynki oświetleniowej SO SOM-1 - kpl.1,montaż podstawy bezpiecznikowej PB-1 250A - szt. 2 w rozdzielnicy RS montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 11 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami, montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 4 typu GXO-0,66/5, podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 33, wykonanie uziemienia słupów bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe/Zn 25x4-15m + pręt stalowy fi 16 (2x3m).

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) Szczegółowe informacje dot. Wadium w pkt. 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje podstawową kadrą do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót objętym niniejszym zamówieniem, posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane ( zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm./) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.) w specjalności: - samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- minimum 1 osoba- załącznik nr 2 do SIWZ - oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.00,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Numer ogłoszenia: 194105 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 385422 - 2013 data 23.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne Zakres robót obejmuje:..
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pionki w m. Czarna Wieś/Czarna Kolonia, Stoki, Brzeziny i Zadobrze/Poświętne.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »