BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6155418
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Zapytanie o cenę na wykonanie "Remontu strażnicy OSP w m. Jaroszki"
PDF
DRUKUJ

Pionki, dn. 10.07.2013r.

 

Zapytanie o cenę

 

Gmina Pionki zwraca się do Państwa z prośbą nadesłanie oferty cenowej na wykonanie usługi, polegającej na „Remoncie strażnicy OSP w m. Jaroszki".


 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku OSP Jaroszki.

Głównym celem remontu jest podział pomieszczenia i wydzielenie pomieszczenia WC i pomieszczenia zaplecza świetlicy.

 

Projektowane prace remontowe

  • Wykucie z muru ościeżnicy drewnianej
  • Wybicie otworu 100x210 w ściance działowej
  • Montaż ościeżnic stalowych 90x200 - 2szt
  • Otynkowanie ościeży po montażu ościeżnic
  • Montaż skrzydeł drewnianych: 1szt skrzydło łazienkowe z przeszkleniem 90cm, zamek łazienkowy, 1szt skrzydło pełne, wkładka z zamkiem patentowym, klamka i rozetki standard.
  • Malowanie uzupełniające wokół ościeżnic ok.30cm od strony świetlicy w kolorach zbliżonych do istniejących (lamperia i ściana)
  • Zdjęcie wykładziny podłogowej
  • Wymurowanie ścianki działowej 12cm na pełną wysokość pomieszczenia wydzielającą pomieszczenie łazienki (ścianka licująca się z okienkiem)
  • Otynkowanie obustronne ścianki działowej
  • Ułożenie płytek ceramicznych na ścianie w obu pomieszczeniach do wysokości2m
  • Malowanie ścian powyżej 2m oraz sufitu w łazience i kuchni
  • Montaż wyłazu ocieplonego nietypowego o wym. 90x60cm
  • Ułożenie gresu na podłodze.
  • Założenie progów w drzwiach - 2szt.
  • Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w obu pomieszczeniach - tj. wykucie otworów w stropie, obsadzenie kratek wentylacyjnych i rur PCV min. 10cm wyprowadzonych w poddaszu w okolicę kalenicy, wykonanie przejść szczelnych przez pokrycie i wyprowadzenie ponad powierzchnię dachu na ok. 60cm rur systemowych wywiewnych.

W zakresie instalacji

  • Przełożenie przyłącza wodnego do pomieszczenia kuchni ok. 2m wcześniej: tj. demontaż wodomierza, zaworu głównego i zaworu odcinającego (do ponownego montażu) przebicie otworu w murze fundamentowym oraz rozkucieposadzki od środka. Wprowadzenie rury wodnej PE fi 40mm, skrócenie rury, założenie ocieplenia, ponowny montaż zaworu głównego i odcinającego oraz wodomierza.
  • Demontaż podgrzewacza wody
  • Montaż podgrzewacza wody w pomieszczeniu kuchni pod oknem
  • Rozprowadzenie instalacji wodnej w kuchni i łazience pod płytkami w wykutych bruzdach: od wodomierza, podłączenie podgrzewacza wody, baterii zlewozmywakowej w kuchni, baterii umywalkowej, brodzikowej, WC kompaktu w łazience.
  • Wykucie w posadzce i podłączenie następujących urządzeń: brodzik, WC kompakt, umywalka, wpust podłogowy w łazience oraz zlewozmywak i wpust podłogowy w kuchni
  • Wyprowadzenie kanalizacji poza budynek ok 1m. i zabezpieczenie w ziemi.
  • Kanalizacja będzie podłączona w okresie późniejszym do nowo budowanego kolektora gminnego.
  • Montaż WC Kompakt, umywalki z półpostumentem, brodzika z osłoną min 90x90, zasłony prysznicowej, baterii prysznicowej, baterii umywalkowej, lustra nad umywalką, umywalki łazienkowej, podłączenie zlewozmywaka w kuchni, montaż uchwytu na papier toaletowy w łazience.
  • Montaż dodatkowego gniazda zasilającego podgrzewacz wody w kuchni
  • Przełożenie gniazdka służącego do zasilania podgrzewacza wody na nowo wybudowaną ściankę w okolice nad umywalką.
  • Montaż pozostałych gniazd po ułożeniu płytek w istniejących miejscach
  • Demontaż istniejącej instalacji oświetlenia
  • Montaż nowej instalacji oświetlenia p.t. w łazience - lampa sufitowa, przełącznik pojedynczy.
  • Montaż nowej instalacji p.t. oświetlenia w kuchni - dwie lampy 2x36W sufitowe, przełącznik podwójny.


Opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (zał. nr 1), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 4)

 

Oferta Wykonawcy musi obejmować całość zamówienia.

 

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 września 2013 roku.


W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem tel. /048/ 612-15-14.

 

Ofertę należy przesłać na adres: Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki do dnia 19 lipca 2013r.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »