BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6154612
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony "Przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Pionki. Część I Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie Część 2 Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków"
PDF
DRUKUJ

Przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Pionki

część I Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie

część II Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków

 

Numer ogłoszenia: 217610 - 2013;

data zamieszczenia: 06.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Pionki

  • część I Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie
  • część II Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Część I. Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie

Na zakres prac składają się m.in.

1. Roboty przygotowawcze Prace pomiarowe w terenie równinnym

  • wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe - 1,35km
  • Odsłonięcie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długości odcinka - 2,68km

2. Roboty drogowe - podbudowy

  • wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV głębokość koryta średnio 30 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dnia wykonanie warstwy odsączającej z piaski na poszerzeniach jezdni - gr. warstwy 10 cm wraz z zagęszczeniem.
  • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach jezdni - warstwa dolna z mieszanki sortowanej 0/63.5mm gr. 15cm
  • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechan. na poszerzeniach jezdni- warstwa górna z mieszanki sortowanej 0/31.5mm gr. 8cm
  • uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm)
  • skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy

3. Roboty drogowe - nawierzchnia Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35/50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm

  • Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm

4. Roboty drogowe i wykończeniowe Ścinka i zupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 50cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem

 

2 Część II. Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków

Na zakres prac składają się m.in.

1. Roboty przygotowawcze Prace pomiarowe w terenie równinnym

  • wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe - 1,35km
  • Odsłonięcie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długości odcinka - 2,68km

2. Roboty drogowe - podbudowy

  • Uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków (po wcześniejszym ich oczyszczeniu na głębokość min. 10 cm) i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm)
  • Skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy

3. Roboty drogowe - nawierzchnia

  • Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35/50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm
  • Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm

4. Roboty drogowe i wykończeniowe Ścinka i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 75cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie

  • dla części I Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie: 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych)
  • dla części II Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków 2.000,00zł (dwa tysiące złotych)

 Szczegółowe informacje dot. wadium w pkt. 13 SIWZ

 

III.2) ZALICZKI

-

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie bądź remoncie drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - załącznik nr 2 do SIWZ

- oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.00,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub drogą elektroniczna opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Na zakres prac składają się m.in.

1. Roboty przygotowawcze Prace pomiarowe w terenie równinnym - wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe - 1,35km Odsłonięcie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długości odcinka - 2,68km

2. Roboty drogowe - podbudowy wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV głębokość koryta średnio 30 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dnia wykonanie warstwy odsączającej z piaski na poszerzeniach jezdni - gr. warstwy 10 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach jezdni - warstwa dolna z mieszanki sortowanej 0/63.5mm gr. 15cm Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechan. na poszerzeniach jezdni- warstwa górna z mieszanki sortowanej 0/31.5mm gr. 8cm Uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm) Skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy

3. Roboty drogowe - nawierzchnia Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35/50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm 4. Roboty drogowe i wykończeniowe Ścinka i zupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 50cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Czarna - Kościuszków.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Na zakres prac składają się m.in.

1. Roboty przygotowawcze Prace pomiarowe w terenie równinnym - wytyczenie trasy, pomiary wysokościowe - 1,35km Odsłonięcie i oczyszczenie krawędzi jezdni na całej długości odcinka - 2,68km

2. Roboty drogowe - podbudowy Uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - uzupełnienie lokalnych ubytków (po wcześniejszym ich oczyszczeniu na głębokość min. 10 cm) i zaniżeń nawierzchni w tym na krawędziach (mieszanka sortowana 0-31.5mm) Skropienie mechaniczne warstwa konstrukcyjnych emulsja asfaltową - pasy na krawędziach szerokości 0,5m każdy

3. Roboty drogowe - nawierzchnia Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W35/50 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 4cm Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 dla ruchu KR1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm

4. Roboty drogowe i wykończeniowe Ścinka i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, dowiezienie rozścielenie i zagęszczenie gruntu gr. średnio 10cm (pob. 75cm) wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Numer ogłoszenia: 217742 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 217610 - 2013 data 06.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: IV.4.4)

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).


W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4)

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, Kancelaria Ogólna (parter).

 

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »