BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185282
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony Zorganizowanie dwóch wyjazdów integracyjno - edukacyjnych dla osób wychowujących samotnie dzieci wraz z otoczeniem w związku z realizacją projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowanego z U
PDF
DRUKUJ

Zorganizowanie dwóch wyjazdów integracyjno - edukacyjnych dla osób wychowujących samotnie dzieci wraz z otoczeniem w związku z realizacją projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL


Numer ogłoszenia: 214198 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch wyjazdów integracyjno - edukacyjnych dla osób wychowujących samotnie dzieci wraz z otoczeniem w związku z realizacją projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch wyjazdów integracyjno- edukacyjnych dla osób wychowujących samotnie dzieci wraz z otoczeniem w związku z realizacją projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

3.2. Zadanie I - Zorganizowanie wyjazdu 3 - dniowego do Zakopanego połączonego z warsztatami w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej.

Uczestnicy wyjazdu 53 osoby w tym: 18 uczestników projektu (osoby dorosłe), 5 osób dorosłych (osoby z otoczenia) 28 dzieci w wieku od 4 do 17 lat pod opieką rodziców i 2 osoby z GOPS. Liczba uczestników może ulec zmianie o 2 osoby.

Wycieczka będzie realizowana według następującego programu:

I dzień - wjazd kolejką na Gubałówkę (dla dzieci należy uwzględnić skorzystanie ze zjeżdżalni grawitacyjnej), przejście z Gubałówki na Butorowy Wierch, zjazd z Gubałówki kolejką krzesełkową, organizacja ogniska wraz degustacją potraw regionalnych przy muzyce zespołu regionalnego,

II- dzień - przejście na Morskie Oko, powrót transportem konnym z Morskiego Oka, warsztaty w zakresie pomocy przedmedycznej, zwiedzanie Sanktuarium M.B. Fatimskiej, zwiedzanie skoczni narciarskiej,

III - dzień wyjazd na baseny termalne dla osób dorosłych masaż leczniczy w Bukowinie Tatrzańskiej, spacer po Krupówkach powrót do Pionek. Przeprowadzenie podczas wyjazdu warsztatów z pomocy przedmedycznej w ilości min. 6 godz. Zajęcia powinny obejmować podstawowe wiadomości z zakresu budowy i funkcjonowania organizmu ludzkiego,najczęściej spotykane urazowe i nieurazowe stany zagrożenia życia, oparzenia i odmrożenia, urazy otwarte i urazy zamknięte, ćwiczenia praktyczne. Warsztaty mają charakter grupowy. W czasie warsztatów dla dorosłych dzieci mogą uczestniczyć w zajęciach lub zorganizowanie dla pozostałych dzieci przez pedagogów zajęć m.in. zajęcia rekreacyjne, psychokorekcyjne, gry, zabawy. Zajęcia powinny być przeprowadzone w Sali konferencyjnej w tym samym budynku w którym są zakwaterowani uczestnicy wyjazdu.

Wykonawca zobowiązany jest do:

  • zapewnienia noclegów w obrębie miasta Zakopane do 3000m od Centrum Zakopanego w pokojach odpowiednio w: pokojach jednosobowych (2pokoje), pozostałe pokoje - 2 - 3 osobowe; wszystkie pokoje powinny posiadać pełny węzeł sanitarny, zorganizowania wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z pokryciem kosztów biletów w do TPN, przejazdu kolejką linową kolejką na Gubałówkę - w jedna stronę, i kolejką krzesełkową z Butorowego Wierchu, (powrót), pokrycie kosztów transportu konnego w drodze powrotnej z Morskiego Oka, pokrycie kosztów biletów wstępu na baseny miejsca noclegowe dla wszystkich uczestników wyjazdu i sala do przeprowadzenia warsztatów powinny znajdować się w jednym budynku, zapewnienie sali do przeprowadzenia warsztatów z pomocy przedmedycznej zapewnienie dojazdu do miejsc zwiedzania określonych programem, zapewnienia przewodnika i pilota;
  • zapewnienie osoby o kwalifikacjach ratownika medycznego do przeprowadzenia warsztatów z pomocy przedmedycznej,
  • zapewnienia autokaru klasy lux z WC, barkiem, miejscem na bagaż;
  • ubezpieczenia uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) z sumą gwarancyjną na jedną osobę nie mniejszą niż 10000zł;
  • przedłożenie szczegółowego programu wyjazdów.

 

Wyżywienie uczestników według następujących zasad :

  • dzień I - drugie śniadanie, obiad( dwudaniowy), kolacja
  • dzień II - śniadanie, suchy prowiant, obiado - kolacja
  • dzień III - śniadanie, obiad ( dwa dania), kolacja Wykonawca zapewni przygotowanie posiłków z zachowaniem norm sanitarnych.
  • Wyżywienie ma zapewnić wartości kaloryczne i odżywcze posiłków zgodnie z normami Instytutu Żywności i żywienia Przedmiot zamówienia określa również wzór umowy 

 

Termin wykonania zadania:

Termin rozpoczęcia wycieczki 21 sierpnia 2013r

Termin zakończenia wycieczki 23 sierpnia 2013r .

 

3.3. Zadanie II-Zorganizowanie wyjazdu integracyjno - edukacyjnego jednodniowego do Bałtowa

Wycieczka będzie realizowana według następującego programu:

Grupa docelowa liczy 53 osoby w tym: 18 uczestników projektu (osoby dorosłe), 5 osób dorosłych (osoby z otoczenia) dzieci pod opieką rodziców, 28 dzieci w wieku od 3-17 lat 2 osoby z GOPS PIONKI

Wycieczka będzie zrealizowana według następującego programu:

  • zwiedzanie Zwierzyńca Bałtowskiego( górnego i dolnego), Pakiet Nr 1 tj. Kino Emocji Park Rozrywki, Park Jurajski, Oceanarium, - bilety wstępu na - zajęcia dla dzieci starszych i młodszych - warsztaty - malowanie

 

Wykonawca jest zobowiązany do:

  • zorganizowania wstępu i pokrycie kosztów biletów do zwiedzanych obiektów;
  • zapewnienia przewodnika i pilota;
  • zapewnienia autokaru klasy lux z WC, barkiem, miejscem na bagaż;
  • ubezpieczenia uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) z sumą gwarancyjną na jedną osobę nie mniejszą niż 10.000zł

Wyżywienie uczestników według następujących zasad :

  • II śniadanie, obiad, kolacja

Przedmiot zamówienia określa również wzór umowy.

Termin wykonania zadania

Termin rozpoczęcia wycieczki 17 lipca 2013r

Termin zakończenia wycieczki 17 lipca 2013r

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ; Ocenia spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 wycieczki turystyczne, co najmniej dwudniowe, o wartości minimum 15 000 zł brutto każda - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie potencjału technicznego - ocena spełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wg załącznika do SIWZ nr 4 Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wg załącznika do SIWZ nr 4 Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Zwycięstwa 6 26-670 Pionki pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Zwycięstwa 6 26-670 Pionki pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »