BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185051
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony pn. "Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicielli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Pionki"
PDF
DRUKUJ

Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Pionki

 

Numer ogłoszenia: 189606 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Pionki, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami:

1) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391),

2) zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211-12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami,

3) przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pionki uchwała nr XXIII.156.2012 Rady Gminy Pionki z dnia 28.12.2012r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pionki

1.2. Na terenie Gminy Pionki obowiązywać będzie system workowy zbiórki odpadów komunalnych.

1.3 Dane charakteryzujące obszar zbiórki odpadów Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Pionki wynosi około 10152. Na terenie Gminy Pionki jest ok. 2600 nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców. Powierzchnia gminy - 231 km 2 Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) - 2600;

W skład gminy Pionki wchodzą następujące miejscowości: 1 - Augustów (sołectwo) 2 - Januszno (sołectwo) 3 - Krasna Dąbrowa (sołectwo) 4 - Adolfin (sołectwo) 5 - Sokoły (sołectwo) 6 - Zadobrze (sołectwo) 7 - Żdżary (sołectwo) 8 - Kieszek (sołectwo) 9 - Huta 10 - Kolonka (sołectwo) 11 - Stoki (sołectwo) 12 - Płachty (sołectwo) 13 - Marcelów (sołectwo) 14 - Kościuszków 15 - Tadeuszów 16 - Jedlnia (sołectwo) 17 - Jedlnia Kolonia (sołectwo) 18 - Brzezinki (sołectwo) 19 - Brzeziny (sołectwo) 20 - Jaśce (sołectwo) 21 - Karpówka 22 - Jaroszki (sołectwo) 23 - Poświętne (sołectwo) 24 - Sałki (sołectwo) 25 - Mireń (sołectwo) 26 - Suskowola (sołectwo) 27 - Laski (sołectwo) 28 - Czarna Kolonia (sołectwo) 29 - Czarna Wieś (sołectwo) 30 - Helenów (sołectwo) 31 - Wincentów (sołectwo) 32 - Bieliny (sołectwo) 33 - Sucha (sołectwo) 34 - Sucha Poduchowna 35 - Działki Suskowolskie (sołectwo) 36 - Zalesie (sołectwo) 37 - Kamyk

Na koniec grudnia 2012 roku zawartych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Pionki miało 2208 właścicieli nieruchomości w których zamieszkują mieszkańcy, w tym nieruchomości zamieszkałe sezonowo.

2 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Pionki z uwzględnieniem następujących zasad:

2.1. jeżeli odpady są zbierane w sposób selektywny:

a) odpady komunalne zmieszane( kod 200301) w ilości 30 litrów miesięcznie na każdą osobę zamieszkująca nieruchomość;

b) szkło i opakowania szklane w każdej ilości;

c) papier i tektura w każdej ilości

d) tworzywa sztuczne, PET, folia - w każdej ilości;

e) drobny metal i opakowania z metalu, - w każdej ilości

2.2. jeżeli odpady są zbierane w sposób nieselektywny w ilości 100 litrów odpadów komunalnych zmieszanych miesięcznie na każdą osobę zamieszkująca nieruchomość. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów zbieranych w sposób określony powyżej (selektywny i nieselektywny) jeden raz w każdym miesiącu trwania umowy.

2.3 Wykonawca jest również zobowiązany do odbioru innych odpadów z pojemników dostarczonych i umieszczonych przez wykonawcę w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez zamawiającego na terenie Gminy Pionki z uwzględnieniem poniższych zasad:

1) odpadów selekcjonowanych (szkło, metal, papier) z 6 pojemników - w dwóch wyznaczonych miejscach tworzących zestawy po 3 pojemniki; wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu. Każdy zestaw składa się z 3 szt. kolorowych pojemników typu -Iglo- (niebieski, zielony, żółty)o pojemności 1,5 m3 każdy. Pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego. Pojemniki powinny zawierać oznaczenie rodzaju odpadów do których są przeznaczone.

2) przeterminowane leki (kod 200132) z 4 pojemników - w wyznaczonych miejscach gromadzenia odpadów; wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, ale nie rzadziej niż raz w każdym kwartale trwania umowy; pojemniki na zużyte leki z tworzywa sztucznego o pojemności 60 litrów

3) baterie (kod 200133) z 8 pojemników - wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, ale nie rzadziej niż raz w każdym kwartale trwania umowy. Pojemniki na baterie z tworzywa sztucznego o pojemności 35 litrów.

4) odpady wielkogabarytowe (20 03 07), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) i zużyte opony (kod 16 01 03) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony - w formie -wystawek- odbierane będą raz w każdych sześciu miesiącach trwania umowy.

Pojemniki wskazane i opisane powyżej wykonawca dostarczy zamawiającemu na koszt własny.

2.4 Wykonawca będzie dostarczał właścicielom nieruchomości worki na własny koszt do zbierania odpadów odpowiadających następującym wymaganiom:

1) charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3, - kolor - żółty, niebieski, zielony, biały, czarny, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - worki będą wyposażone w nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku 1500 cm2, treść zostanie przekazana Wykonawcy na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

2) worki stosowane będą w następujących kolorach stosownie do przeznaczenia:

- żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, PET, folia,

- niebieski na odpady z papieru i tektury (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.)

- zielony na szkło i opakowania szklane,

- biały na drobny metal i opakowania z metalu.

Worki dostarcza wykonawca każdorazowo w ilościach:

żółte - około 9.120 szt.,

niebieskie - około 9.120 szt.,

zielone -około 9.120 szt.

białe - około 9.120 szt.

czarne -około 9.120 szt. Przy każdorazowym odbiorze worków na odpady segregowane i zmieszane z każdej nieruchomości zamieszkałej wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków danego rodzaju. Zestawienie worków i pojemników które dostarcza wykonawca.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniężnej

- na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją: Wadium przetargowe na wykonanie zadania: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Pionki Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie przed upływem terminu składania ofert;

1) poręczeniach bankowych;

2) gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a - KASA (parter) przed upływem terminu składania ofert.

Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Szczegółowe informacje dot. wadium w dziale 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

-

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać , że:

a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391),

b) posiada aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami - ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz.21) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów

c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.)

Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług odbioru odpadów komunalnych wykonanych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o wartości łącznej nie mniejszej niż 250.000,00zł brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na czas realizacji zadania:

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,

- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,

Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 zł


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy (parter) Pionki ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »