BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185084
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony pn. "Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pionki"
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pionki


Numer ogłoszenia: 174874 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pionki wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym oraz prognozą oddziaływania na środowisko.

2. Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pionki wraz z prognozą oddziaływania na środowisko winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z: - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr. 118 poz. 1233), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), - ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227), - jak też z przepisami wynikającymi z innych ustaw mających odniesienie do przedmiotu zamówienia.

3. Opracowanie ekofizjograficzne dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego winno nastąpić w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298 ).

4. Podstawą opracowania studium jest uchwała Rady Gminy Pionki Nr XXIV.163.2013 z dnia 30 stycznia 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pionki.

5. Zakres ustaleń studium winien spełniać w szczególności wymagania określone w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

6. Wykonawca zamówienia w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do:

1) pozyskania w imieniu i na rzecz Gminy map w odpowiedniej skali z państwowych zasobów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

2) przeprowadzenia analizy i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniosków, w tym wykazu wniosków składanych do opracowania studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do opracowania dokumentów planistycznych)

3) sporządzenia koncepcji zmiany Studium (część tekstowa i graficzna),

4) sporządzenia opracowania ekofizjograficznego - podstawowego,

5) sporządzenia projektu zmiany Studium wraz rysunkiem w skali 1: 10 000,

6) przeprowadzenia analiz i przygotowania propozycji rozpatrzenia uwag składanych podczas i po wyłożeniu studium do publicznego wglądu w terminie określonym ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

6) sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektu zmiany Studium,

7) przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

8) udziału głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: - prezentacji koncepcji studium władzom gminy - prezentacji projektu studium na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej - dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium - posiedzeniach Komisji i Rady Gminy Pionki w tym na posiedzeniu Rady Gminy na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w harmonogramie rzeczowo -finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy

8. Szczegółowy opis terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia określa harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy

9. Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pionki winno nastąpić przy zachowaniu procedury sporządzania studium, określonej w ustawie z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

10. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu Studium przez właściwe organy w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.

11. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Szczegółowe informacje dot. wadium w pkt 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku, gdyż przedmiot zamówienia nie wymaga prowadzenia szczególnej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie okresowe lub ciągłe] z należytą starannością, co najmniej jedną (1) taką usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.:

- opracowania projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub

- w zakresie opracowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub

- w zakresie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub

- opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

za kwotę minimum 50.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ wg. kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uprawnioną do wykonywania zawodu urbanisty zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2012r. poz 647 ze zm.) posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, ponadto składa oświadczenie, że osobowy biorące udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia posiadają wszystkie niezbędne uprawnienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ wg. kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 25.000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ wg. kryterium spełnia - nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii)

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności ponownego uzgodnienia projektu zmiany studium (etap 4 i 5 harmonogramu) termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o czas uzgodnień stosownym aneksem do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, pok. 17 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki - Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »