BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6184906
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Dostawa laptopów i mebli szkolnych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjneg
PDF
DRUKUJ

Dostawa laptopów i mebli szkolnych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach


Numer ogłoszenia: 435176 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 612 53 18, faks 48 612 53 18.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów i mebli szkolnych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące dostawy, stanowiące dwie odrębne części, których szczegółowy opis stanowi załącznik odpowiednio:

  • Część I laptopy - szt. 6 opis zamówienia przekątna ekranu LCD - 15.6 cali, nominalna rozdzielność LCD : 1366 x 768 pikseli, procesor : parametry nie gorsze niż Intel Pentium B 950 (2,1 GHz, 2MB) lub równoważny, ilość rdzeni : 2 szt., wielkość pamięci RAM 4 GB, typ zastosowanej pamięci RAM DDR3 (1333 MHz), pamięć Ram rozszerzona do 8 GB, rodzaj dysku twardego magnetyczny ( tradycyjny), pojemność dysku twardego 500 GB, napęd optyczny DVD+/-RW DL, karta graficzna zintegrowana lub autonomiczna, wyjścia karty graficznej wyjście HDMI, wyjście D-Sub, litowo jonowy, karta dźwiękowa stereo, wejście mikrofonu, czytnik kart pamięci SD, komunikacja WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Bluetooth, interfejsy 2x USB, 1xUSB 3.0, pełna klawiatura wraz z padem numerycznym dodatkowe, wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki, kamera 0.3 Mpix, zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium, lokalizacja dla rynku Polska - okres gwarancji - 2 lata

 

  • Część II meble szkolne - opis zamówienia Szafka z półkami szt. 4 Szafka (regał)stojąca z dwoma półkami, bez drzwiczek z cokołem. Wymiary nie mniejsze niż szerokość 80 głębokość 40 wysokość 87 cm. Szafka wykonana z płyty meblowej w kolorze buku (może być inny jasny kolor), Stół szkolny podwójny dla 7-latków szt. 7 Stelaż w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym, blat w kolorze buku (może być inny jasny kolor). Wymiary blatu 130 x 50 cm. cztery stoły rozmiar Nr 2 i trzy stoły rozmiar nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem, Krzesło dla 7-latków szt. 14- Stelaż krzesła wykonany z profilu 20 x 20 mm w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym , a siedzisko i oparcie ze sklejki płaskiej o grubości 6 mm w kolorze buku (może być inny jasny kolor) . 8 krzeseł rozmiar Nr 2 i 6 krzeseł rozmiar Nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

uzupełniony wzór oferty z załącznikiem przypisanym do poszczególnych części

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki - Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laptopy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I laptopy - szt. 6 opis zamówienia przekątna ekranu LCD - 15.6 cali, nominalna rozdzielność LCD : 1366 x 768 pikseli, procesor : parametry nie gorsze niż Intel Pentium B 950 (2,1 GHz, 2MB) lub równoważny, ilość rdzeni : 2 szt., wielkość pamięci RAM 4 GB, typ zastosowanej pamięci RAM DDR3 (1333 MHz), pamięć Ram rozszerzona do 8 GB, rodzaj dysku twardego magnetyczny ( tradycyjny), pojemność dysku twardego 500 GB, napęd optyczny DVD+/-RW DL, karta graficzna zintegrowana lub autonomiczna, wyjścia karty graficznej wyjście HDMI, wyjście D-Sub, litowo jonowy, karta dźwiękowa stereo, wejście mikrofonu, czytnik kart pamięci SD, komunikacja WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Bluetooth, interfejsy 2x USB, 1xUSB 3.0, pełna klawiatura wraz z padem numerycznym dodatkowe, wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki, kamera 0.3 Mpix, zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium, lokalizacja dla rynku Polska - okres gwarancji - 2 lata.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble szkolne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II meble szkolne - opis zamówienia Szafka z półkami szt. 4 Szafka (regał)stojąca z dwoma półkami, bez drzwiczek z cokołem. Wymiary nie mniejsze niż szerokość 80 głębokość 40 wysokość 87 cm. Szafka wykonana z płyty meblowej w kolorze buku (może być inny jasny kolor), Stół szkolny podwójny dla 7-latków szt. 7 Stelaż w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym, blat w kolorze buku (może być inny jasny kolor). Wymiary blatu 130 x 50 cm. cztery stoły rozmiar Nr 2 i trzy stoły rozmiar nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem, Krzesło dla 7-latków szt. 14- Stelaż krzesła wykonany z profilu 20 x 20 mm w kolorze zielonym, niebieskim lub żółtym , a siedzisko i oparcie ze sklejki płaskiej o grubości 6 mm w kolorze buku (może być inny jasny kolor) . 8 krzeseł rozmiar Nr 2 i 6 krzeseł rozmiar Nr 3. Zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »