BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152569
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Wykonanie elewacji budynku w PSP Suskowola
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Wykonanie elewacji budynku PSP Suskowola
Numer ogłoszenia: 352070 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji budynku PSP Suskowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.:

  • BUDYNEK PIĘTROWY - naprawa obróbki blacharskiej gzymsu, szczególnie od strony ulicy uszkodzonej przez zalegający śnieg i lód. - naprawa i uszczelnienie połączeń i mocowania rynien dachowych - demontaż i ponowny montaż po wykonaniu elewacji elementów typu: tablice informacyjne, sygnalizatory alarmu, dzwonek szkolny - demontaż przyłącza napowietrznego elektrycznego (osoba z uprawnieniami) założenie kolanek i rur ochronnych przejścia przyłącza przez elewacje i ponowny montaż przyłącza napowietrznego - demontaż drzwiczek tablicy elektrycznej i ponowny montaż w nowej elewacji - odkucie i usunięcie spękanego i luźno związanego tynku, wykonanie tynków uzupełniających - skucie ościeży okiennych na głębokość min.4cm, wykonanie tynków wyrównawczych w glifach tak aby można było wkleić 3cm ocieplenia i powrócić do istniejącego stanu - mechaniczne czyszczenie elewacji z luźno związanych powłok malarskich, usuniecie warstw po farbach wapiennych, emulsyjnych - zmycie i oczyszczenie ścian wodą pod ciśnieniem - impregnacja wzmacniająca elewację - demontaż parapetów zewnętrznych i obróbek gzymsów podokiennych, - demontaż rur spustowych i ponowny montaż rur po wykonaniu elewacji. Należy dołożyć dodatkowe kolana aby odsunąć pod gzymsem rury na odpowiednią odległość. - demontaż instalacji odgromowej oraz wycięcie wsporników instalacji odgromowej, montaż nowej instalacji z drutu ocynkowanego fi8mm w rurkach pod styropianem. Należy zamontować w elewacji skrzynki na złącza kontrolne oraz po zakończeniu prac wykonać badania kontrolne instalacji odgromowej przez uprawnionego elektryka. Protokół z badań będzie wymagany przy odbiorze końcowym. Instalacja odgromowa musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów. - należy skuć cokół wokół budynku UWAGA należy zachować istniejący reper geodezyjny w stanie nienaruszonym oraz zabezpieczyć go odpowiednio na czas wykonywania elewacji. Reper powinien pozostać odsłonięty. Wykonawca w uzgodnieniu i Inwestorem może wystąpić o przesunięcie repera w inne miejsce. - należy odsłonić fundamenty na głębokość min. 0,5m - należy wykonać tynki wyrównawcze na murze fundamentowym oraz wykonać izolacje pionową - należy rozebrać zadaszenie okienek piwnicznych oraz ponownie je zamontować po wykonaniu elewacji - należy pomalować konstrukcje stalową zadaszenia - należy zdemontować kraty na okienkach piwnicznych i ponownie zamontować po oczyszczeniu, pomalowaniu i wykonaniu elewacji - należy wykonać tynk dekoracyjny na warstwie siatki na murkach okienek piwnicznych - należy wykonać nowe orynnowanie wraz z rurą spustową zadaszenia wejścia głównego, - należy wykonać pokrycie papą termozgrzewalną zadaszenia nad wejściem głównym - należy zabezpieczyć przewody na elewacji podczas montażu styropianu - należy zamontować skrzynki kontrolno-rewizyjne w miejscu występowania puszek połączeniowych - należy przełożyć lampy oświetleniowe znajdujące się na elewacji - należy rozebrać opaskę z kostki wokół budynku i ponownie ułożyć po wykonaniu elewacji. NALEŻY ułożyć opaskę z widocznym spadkiem od elewacji , - należy wykonać ocieplenie styropianem typu FASADA na felc grubości 10cm EPS 040, oraz ocieplenie cokołu styropianem gr. 8cm na felc typu FUNDAMENT. UWAGA Zamawiający wymaga zwiększonej ilości kołów mocujących, min. ilość to dwa kołki mocujące pośrodku płyty plus kołki w każdym połączeniu płyt (10szt/m2) - ocieplenie gzymsów podokiennych styropianem grubości 5cm - ocieplenie gzymsów dachu styropianem 2cm - ocieplenie ościeży styropianem 3cm - wykonanie tynku akrylowego na elewacji oraz mozaikowego na cokole, kolory pastelowe uzgodnione z użytkownikiem i Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza łączenia różnych systemów docieplenia. Oferent musi zastosować wszystkie elementy, materiały wybranego przez siebie systemu docieplenia zgodnie z aprobatą techniczną. - montaż parapetów zewnętrznych grubości min. 0.6mm łącznie z obróbkami gzymsów podokiennych
  • BUDYNEK PARTEROWY - odkucie i usunięcie spękanego i luźno związanego tynku, wykonanie tynków uzupełniających na ścianach i murkach piwnicznych - mechaniczne czyszczenie elewacji z luźno związanych powłok malarskich, usuniecie warstw po farbach wapiennych, emulsyjnych - zmycie i oczyszczenie ścian wodą pod ciśnieniem - impregnacja wzmacniająca elewację - demontaż parapetów zewnętrznych, - demontaż obróbek blacharskich ogniomuru - demontaż rur spustowych i ponowny montaż rur po wykonaniu elewacji. Należy dołożyć dodatkowe kolana aby odsunąć pod gzymsem rury na odpowiednią odległość. - demontaż instalacji odgromowej oraz wycięcie wsporników instalacji odgromowej, montaż nowej instalacji z drutu ocynkowanego fi8mm w rurkach pod styropianem. Należy zamontować w elewacji skrzynki na złącza kontrolne oraz po zakończeniu prac wykonać badania kontrolne instalacji odgromowej przez uprawnionego elektryka. Protokół z badań będzie wymagany przy odbiorze końcowym. Instalacja odgromowa musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów. - należy skuć opaskę betonową wokół części budynku - należy odsłonić fundamenty na głębokość min. 0,5m - należy wykonać tynki wyrównawcze na murze fundamentowym oraz wykonać izolacje pionową - należy zdemontować kraty na okienkach piwnicznych i ponownie zamontować po oczyszczeniu, pomalowaniu i wykonaniu elewacji - należy wykonać tynk dekoracyjny mozaikowy na warstwie siatki na murkach - należy zabezpieczyć przewody na elewacji podczas montażu styropianu - należy zamontować skrzynki kontrolno-rewizyjne w miejscu występowania puszek połączeniowych - należy rozebrać opaskę z kostki wokół części budynku i ponownie ułożyć po wykonaniu elewacji. NALEŻY ułożyć opaskę z widocznym spadkiem od elewacji, - należy przedłużyć kanał wentylacyjny typu Z w kotłowni. - należy częściowo przemurować murki piwniczne i naprawić wylewki betonowe w okienkach piwnicznych, schodach i czapkach betonowych - należy wykonać obróbki blacharskie murków piwnicznych nie zakończonych czapkami betonowymi - należy oczyścić i przemalować skrzynki metalowe przyłączy - należy wymienić dwie rury przewodów kominowych od piecyka c.o. oraz wyprowadzić je ponad dach - demontaż drzwiczek tablicy elektrycznej i ponowny montaż w nowej elewacji (drzwiczki przy drzwiach stalowych do kotłowni) - należy wykonać ocieplenie styropianem typu FASADA na felc grubości 10cm EPS 040, oraz ocieplenie cokołu styropianem gr. 10cm na felc typu FUNDAMENT. UWAGA Zamawiający wymaga zwiększonej ilości kołów mocujących, min. ilość to dwa kołki mocujące pośrodku płyty plus kołki w każdym połączeniu płyt (10szt/m2) - ocieplenie gzymsów dachu styropianem 2cm - ocieplenie ościeży styropianem 3cm - wykonanie tynku akrylowego na elewacji oraz mozaikowego na cokole, kolory pastelowe uzgodnione z użytkownikiem i Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza łączenia różnych systemów docieplenia. Oferent musi zastosować wszystkie elementy, materiały wybranego przez siebie systemu docieplenia zgodnie z aprobatą techniczną. - montaż parapetów zewnętrznych grubości min. 0.6mm - montaż kratek wentylacyjnych na elewacji - montaż obróbek blacharskich ogniomurów - wykonanie nowej opaski wraz z obrzeżem na części budynku - czyszczenie i malowanie drzwi metalowych do kotłowni
  • BUDYNEK ŁĄCZNIKA - odkucie i usunięcie spękanego i luźno związanego tynku, wykonanie tynków uzupełniających na ścianach i murkach piwnicznych - mechaniczne czyszczenie elewacji z luźno związanych powłok malarskich, usuniecie warstw po farbach wapiennych, emulsyjnych - zmycie i oczyszczenie ścian wodą pod ciśnieniem - impregnacja wzmacniająca elewację - demontaż parapetów zewnętrznych, - demontaż rur spustowych i ponowny montaż rur po wykonaniu elewacji. Należy dołożyć dodatkowe kolana aby odsunąć rury na odpowiednią odległość. - demontaż instalacji odgromowej oraz wycięcie wsporników instalacji odgromowej, montaż nowej instalacji z drutu ocynkowanego fi8mm w rurkach pod styropianem. Należy zamontować w elewacji skrzynki na złącza kontrolne oraz po zakończeniu prac wykonać badania kontrolne instalacji odgromowej przez uprawnionego elektryka. Protokół z badań będzie wymagany przy odbiorze końcowym. Instalacja odgromowa musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów. - należy skuć opaskę betonową wokół części budynku - należy odsłonić fundamenty na głębokość min. 0,5m - należy wykonać tynki wyrównawcze na murze fundamentowym oraz wykonać izolacje pionową - należy rozebrać opaskę z kostki wokół części budynku i betonowe odpływy i ponownie ułożyć po wykonaniu elewacji. NALEŻY ułożyć opaskę z widocznym spadkiem od elewacji, - należy wykonać ocieplenie styropianem typu FASADA na felc grubości 10cm EPS 040, oraz ocieplenie cokołu styropianem gr. 8 cm na felc typu FUNDAMENT. UWAGA Zamawiający wymaga zwiększonej ilości kołów mocujących, min. ilość to dwa kołki mocujące pośrodku płyty plus kołki w każdym połączeniu płyt (10szt/m2) - ocieplenie gzymsów dachu styropianem 2cm - ocieplenie ościeży styropianem 3cm - wykonanie tynku akrylowego na elewacji oraz mozaikowego na cokole, kolory pastelowe uzgodnione z użytkownikiem i Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza łączenia różnych systemów docieplenia. Oferent musi zastosować wszystkie elementy, materiały wybranego przez siebie systemu docieplenia zgodnie z aprobatą techniczną. - montaż parapetów zewnętrznych grubości min. 0.6mm - wykonanie nowej opaski wraz z obrzeżem na części budynku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy) brutto , która miała w swoim zakresie wykonanie termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wśród osób wymienionych w w/w załączniku Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba odpowiadająca za kierowanie robotami budowlanymi.- wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 ponadto Wykonawca składa oświadczenie, w którym oświadcza, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- uzupełniony wzór oferty - załącznik nr 1 do SIWZ - kosztorys ofertowy - inne dokumenty wymienione w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionku, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »