BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6153652
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki – pn. „Nauka z zabawą przez indywidualizację” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 

Numer ogłoszenia: 337924 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 612 53 18, faks 48 612 53 18.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie , realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla ucznia.

Sposób prowadzenia zajęć w projekcie ma koncentrować się na innowacyjnych formach przekazywania wiedzy z naciskiem na jej praktyczne zastosowanie w życiu codziennym. Harmonogram zajęć będzie ustalony w porozumieniu z Dyrektorem szkoły.

Zajęcia będą prowadzone w różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Godziny zajęć są godzinami lekcyjnymi (1 godzina = 45 minut), natomiast godzina zajęć logopedycznych wynosi 60 minut.

Wykonawca zobowiązuje się do: - świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach, - terminowe wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - przygotowania programu zajęć, - prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do jednej godziny - prowadzenia dokumentacji z prowadzonych zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, - poprawność przedstawionych dokumentów w tym : ewidencji czasu pracy, harmonogramów, dzienników zajęć itp. - monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach - raportowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji bądź powrocie do projektu, w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym.

Zamówienie podzielone jest na 29 części.

  • Część zamówienia nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Augustów
  • Część zamówienia nr 2 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Augustów
  • Część zamówienia nr 3 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Czarna
  • Część zamówienia nr 4 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Czarna
  • Część zamówienia nr 5 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin - PSP Czarna
  • Część zamówienia nr 6 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. II grupy (8 osób) - 60 godzin - PSP Czarna
  • Część zamówienia nr 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - sportowo-muzycznie. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin - PSP Czarna
  • Część zamówienia nr 8 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jaroszki
  • Część zamówienia nr 9 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Jaroszki
  • Część zamówienia nr 10 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia
  • Część zamówienia nr 11 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia
  • Część zamówienia nr 12 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia
  • Część zamówienia nr 13 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia
  • Część zamówienia nr 14 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - informatycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (10 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia
  • Część zamówienia nr 15 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (2 osoby) - 30 godzin -PSP Laski
  • Część zamówienia nr 16 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (2 osoby) - 30 godzin -PSP Laski
  • Część zamówienia nr 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (3 osoby) - 30 godzin -PSP Laski
  • Część zamówienia nr 18 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha
  • Część zamówienia nr 19 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. II grupy (8 osoby) - 60 godzin - PSP Sucha
  • Część zamówienia nr 20 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin - PSP Sucha
  • Część zamówienia nr 21 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha
  • Część zamówienia nr 22 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - polonistycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha
  • Część zamówienia nr 23 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 24 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 25 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 26 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 27 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. III grupy (12 osoby) - 90 godzin - PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 28 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola
  • Część zamówienia nr 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy oświadczą, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby spełniające wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) odpowiednia dla poszczególnych części zamówienia - wg zał. nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - w zakresie powyższego warunku należy złożyć: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty poświadczające wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy, itp. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi oświadczyć, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: wg zał. nr 3 do SIWZ

- dla części nr : 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29 - Studia magisterskie, licencjackie, podyplomowe o specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, lub dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym

- dla części nr : 6, 19, 27 - Studia magisterskie, licencjackie lub podyplomowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym

- dla części nr 20 - studia magisterskie, licencjackie lub podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną z przygotowaniem pedagogicznym

Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- uzupełniony formularz ofertowy, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę jest inna niż w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

bip.gmina-pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki pok. 28.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

14.09.2012 godzina 10:00,

miejsce: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki pok. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »