BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152935
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludz
PDF
DRUKUJ

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu: Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego

współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej


Numer ogłoszenia: 254220 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Uwaga zmiana terminu składania ofert !

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - szczegóły na końcu strony

zmiona treść załącznika nr 1 - Przedmiot umowy  (pkt 5.1, 5.6, 5.8)

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gmina-pionki.pl

UWAGA! Aktualny Adres Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego

współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Szkoleniami zostanie objęta grupa 18 mieszkańców gminy Pionki, niekorzystających do tej pory ze wsparcia projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, które są zarejestrowane w PUP oraz są w wieku aktywności zawodowej. Cel główny projektu: Podniesienie aktywności społecznej i zawodowej 18 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy GOPS do końca 2012r.

1 Szkolenia obejmują :

1) Trening Kompetencji i umiejętności społecznych

2) Trening pracy

3) Kursy zawodowe

2 Wykonawca opracuje i przedłoży program szkoleń w zakresie wszystkich szkoleń objętych umową jako załącznik do oferty, Program musi określać: 1) nazwa i zakres szkolenia 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia ilość godz. teoretycznych praktycznych 3) cele szkolenia 4) plan nauczania 5) miejsce szkolenia 6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 8) Sposób sprawdzania efektów szkolenia 9) Uzyskane kwalifikacje po szkoleniu z uwzględnieniem załącznika nr 1 do Siwz Przedmiot zamówienia

2.1 Program musi uwzględniać przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216

3. Program musi zostać opracowany z uwzględnieniem postanowień określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do:

a) zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

b) ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych czasie szkolenia w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem;

c) zapewnienia uczestnikom szkolenia sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia

d) zakończenia szkolenia wewnętrznym egzaminem oraz wydania uczestnikom szkolenia dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, jak również potwierdzających zdobyte kwalifikacje bądź uprawnienia;

e) wydania każdemu uczestnikowi szkolenia aktualnych materiałów dydaktycznych, związanych z tematyką szkolenia( Zamawiający zastrzega, iż podręczniki nie mogą mieć formy kserokopii, jak i nie mogą być zapisane na nośnikach elektronicznych.

4 Miejscem spełnianie świadczeń opisanych powyżej przez wykonawcę będą : miejscowości w odniesieniu do:

a) treningu kompetencji umiejętności społecznych

b) treningu pracy

- w miejscowości Pionki

c) szkoleń zawodowych

- Pionki, Radom lub Kozienice Pionki, Radom lub Kozienice z tym, że dokładne adresy miejsca wykonawca wskaże w ofercie.

5 Wykonawca obowiązany jest do promocji projektu poprzez oznaczenia (ostemplowania, o plakatowania) przy użyciu znaków przedstawiających logo EFS-u oraz programu Kapitał Ludzki zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy

6 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia:

a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,

b) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony,

c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.

7 Sporządzenie ramowego harmonogramu szkoleń przedłożyć go jako załącznik do oferty

8 Szkolenia i kursy objęte umowa,będą się odbywały w dni robocze od poniedziałku do piątku.

9 Wykonawca na okres trwania szkolenia musi na własny koszt: - zapewnić i wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia; - zapewnić, aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z komputerów - zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia - zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie: tj. ciastka, kawę i herbatę, zimne napoje, gorący posiłek

10. Wykonawca ma obowiązek na swój koszt ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem i w drodze z z domu do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do domu na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10.000zł dla każdego uczestnika.

11. Szkolenia powinny być przeprowadzane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216 i innymi ogólnie obowiązującymi przepisami

12. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

13. wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacja projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020r w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Pionkach o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizowanym w projekcie systemowym.

14. wykonawca zastrzega sobie prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacja projektu systemowego w tym dokumentów finansowych oraz możliwość kontroli dokonywanej przez Instytucje wdrażającą oraz inne upoważnione podmioty.

15. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

16. Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie i spełniających wymagania w obowiązujących przepisach.

17. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl.

18. Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin

19. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem.

20. Prowadzenie monitoringu ( zdjęcia z zajęć ze szkolenia oraz na płycie DVD) 21. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 Przedmiot zamówienia i wzór umowy załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona w wadium w kwocie 1.500zł (jeden tysiąc pięćset złotych).

Szczegółowe informacje na temat wadium pkt 13.3 SIWZ

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie o wpisie wykonawcy w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 50.000,00zł na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów powołanych w postanowieniach powyższych wykonawca powinien załączyć do oferty:

1) preliminarze kursów i szkoleń według wzoru określonego w załączniku nr10 do SIWZ ,

2) projekt harmonogramu kursów i szkoleń,

3) programy kursów i szkoleń

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

  • 25.07.2012 godzina 10:00,
  • miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki - pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt: Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Numer ogłoszenia: 267834 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 254220 - 2012 data 16.07.2012 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, fax. (048)384 82 52.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki - pok. nr 2.


W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki - pok. nr 2.

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »