BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185031
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki 2012/2013
PDF
DRUKUJ

Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2012/2013


Numer ogłoszenia: 234094 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków jednodaniowych w ilości około 47400 porcji w tym: 28690 zup z wkładką 18710 porcji drugiego dania z surówką dla dzieci uczęszczających do siedmiu placówek oświatowych w okresie od dnia 01.10.2012r. do 07.06.2013r. w dniach nauki szkolnej do wymienionych niżej szkół:

  • Publiczna Szkoła Podstawowa Augustów - około 15 porcji dziennie,
  • Publiczna Szkoła Podstawowa Jaroszki - około 33 porcji dziennie (posiłki w naczyniach jednorazowego użytku),
  • Publiczna Szkoła Podstawowa Sucha - około 32 porcji dziennie,
  • Publiczna Szkoła Podstawowa Laski - około 25 porcji dziennie,
  • Publiczna Szkoła Podstawowa Czarna - około 50 porcji dziennie,
  • Publiczny Zespół Szkół Jedlnia - około 80 porcji dziennie
  • Publiczny Zespół Szkół w Suskowoli - około 85 posiłków dziennie.

Przygotowane posiłki powinny spełniać następujące wymogi:

zupa regeneracyjna z wkładką o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 550 kcal (zupy winny być sporządzone na wywarze warzywno - mięsnym) oraz pieczywo

drugie danie o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 650 kcal z surówką,

rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, przedstawienie przez dostawcę dwutygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, kaloryczności i gramaturę, w tygodniu powinna być dostarczona 3 razy zupa z wkładką, 2 razy drugie danie z surówką bez zupy z wkładką

Dostarczane posiłki powinny odpowiadać aktualnym wymaganiom zalecanym przez Instytut Żywności i Żywienia, w szczególności co do struktury rzeczowej, kaloryczności, jakości, urozmaicenia, spełniać obowiązujące w tym zakresie normy żywieniowe.

Przewożenie posiłków w specjalistycznych termosach i pojemnikach gwarantujących zachowanie ich temperatury i jakości, szczelnie zamykane tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu

Posiłki będą przygotowane w obiekcie dopuszczonymi przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przygotowywania posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu oraz przewożone środkami transportu dopuszczonym przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach i termosach pojemnikach gwarantujących zachowanie ich temperatury i jakości, szczelnie zamykane tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu;

Termosy, pojemniki muszą posiadać atest PZH do żywności umożliwiający bezpieczny transport i przechowywanie w nich produktów żywnościowych

Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszkach posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowego użytku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona w wadium w kwocie 4.000zł (cztery tysiące złotych). szczegóły dot. wadium w SIWZ pkt 13.3.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca przedkłada zgodę do prowadzenia działalności polegającej na przygotowywaniu posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu w obiektach w których Wykonawca wykonuje tą działalność - w celu spełnienia warunku wykonawca powinien przedłożyć: Decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności polegającej na przygotowywania posiłków od surowca do gotowego produktu i kateringu w obiektach w których Wykonawca wykonuje tą działalność. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz co najmniej dwóch dostaw, z którego wynika, iż dostarczał posiłki dla potrzeb zbiorowego żywienia w zakładach zamkniętych w szczególności szpitalach, zakładach opiekuńczo-wychowawczych, żłobkach, przedszkolach, szkołach, internatach, zakładach pracy , wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na łączną wartość nie mniejszą niż 70.000zł brutto dla każdej z dostaw, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 wzór Nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia tj: - lokal kuchenny wyposażony w niezbędne urządzenia zapewniające przygotowanie posiłków; - środek transportu przystosowany do przewozu posiłków; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wzór - załącznik nr 8 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania usługi potencjałem kadrowym tj. personelem posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wzór - załącznik nr 8 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100.000zł na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty załącznik nr 1 do SIWZ

- oświadczenia Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załączniki nr 6 i 7 do SIWZ

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania załączniki nr 4 i 5 do SIWZ

- oświadczenie po posiadanym potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

12.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »