BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152517
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2012r. do dnia 30.06.2013r.
PDF
DRUKUJ

Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2012r. do dnia 30.06.2013r.


Numer ogłoszenia: 192970 - 2012;

data zamieszczenia: 08.06.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2012r. do dnia 30.06.2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów- Kościuszków -Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy odjazd z Helenowa 119 uczniów ( w tym 21 bilety od października 2012 do 30 kwietnia 2013 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy

II. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna- Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 73 uczniów (w tym 4 bilety od listopada 2012 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna - 1 kurs

III. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń- Męciszów- Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 37 uczniów ( w tym 2 biletów od listopada 2012 do 31 marca 2013 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Sucha (kościół) -Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (szkoła) Mireń - 1 kurs

I. Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni Trasa dowozu: 1. Augustów-Brzeziny -Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 33 uczniów 2. Adolfin- Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 76 uczniów ( w tym 1 bilet od listopada 2012 do 31 marca 2013 r.) Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia Brzeziny -Augustów - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin - 2 kursy

 

Liczba dowożonych uczniów ogółem: 338 ( w tym 7 biletów od listopada 2011 do 31 marca 2012 r. oraz 21 biletów od października 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r.) - 3 autobusy.

 


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie :

dla części I zadania : 2.700,00 zł (słownie: Dwa tysiące siedemset złotych)

dla części II zadania : 1.300,00 zł (słownie: Jeden tysiąc trzysta złotych złotych)

Szczegółowe informacje na temat wadium pkt 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 125, poz. 874 z późn. zm.)- zał. Nr 5 do SIWZ ocenia spełnienia opisywanego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia wskazanego powyżej, wg kryterium spełnia/nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dowozów o łącznej wartości min. 100 000, 00 (słownie: sto tysięcy złotych)- wg zał. nr 2 do SIWZ. Ocenia spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie wskazanego powyżej załącznika, wg. kryterium spełnia / nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - wykaz sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ, z którego wnika, iż dysponuje on pojazdami przeznaczonym do przewozu osób ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionych powyżej dokumentów, wg. kryterium spełnia/nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zadania wg załącznika nr 4 do SIWZ ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionych powyżej dokumentów, wg. kryterium spełnia/nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionego wyżej dokumentu wg. kryterium spełnia/nie spełnia

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

  • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy Pionki (parter) ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej, do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach i do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej.


1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów- Kościuszków -Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy odjazd z Helenowa 119 uczniów ( w tym 21 bilety od października 2012 do 30 kwietnia 2013 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy II. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna- Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 73 uczniów (w tym 4 bilety od listopada 2012 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna - 1 kurs III. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń- Męciszów- Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 37 uczniów ( w tym 2 biletów od listopada 2012 do 31 marca 2013 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Sucha (kościół) -Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (szkoła) Mireń - 1 kurs.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: I. Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni.


1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Trasa dowozu: 1. Augustów-Brzeziny -Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 33 uczniów 2. Adolfin- Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 76 uczniów ( w tym 1 bilet od listopada 2012 do 31 marca 2013 r.) Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia Brzeziny -Augustów - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin - 2 kursy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »