BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152844
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II Część I. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II

Część I. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Część II. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - CHODNIK, MUREK OPOROWY

Numer ogłoszenia: 323620 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II Część I. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Część II. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - CHODNIK, MUREK OPOROWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II termomodernizacji - dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych, chodnik, murek oporowy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub całość zadania.

  • Część I. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zakres prac będzie obejmował dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych o parametrach minimalnych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ ( UWAGA ! Należy bezwzględnie załączyć do oferty podpisany przez Wykonawcę, załącznik nr 3 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 3 do SIWZ - parametry techniczne (minimalne) platformy dla osób niepełnosprawnych - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Przedmiar

 

  • Część II. Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - MUREK OPOROWY, CHODNIK

Zakres prac będzie obejmował m.in.: uzupełnienie tynków zewnętrznych, gruntowanie, podkłady pod tynk, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne III.1-7 - Przedmiar Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. - Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Projektem Budowlanym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4, 45.21.50.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie:

  • dla części I zadania: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych);
  • dla części II zadania: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w pkt XIII SIWZ

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie cz. I Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu skradania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch dostaw i montaży platform dla osób niepełnosprawnych, wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2
  • W zakresie cz. II Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku w zakresie części II przetargu na podstawie oświadczenia - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla zadania I - Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia UDT do dozoru technicznego nad montażem platform służących do transportu osób niepełnosprawnych - na podstawie załącznika do SIWZ nr 6 wg kryterium spełnia - nie spełnia - ponadto Wykonawca składa oświadczenie, w którym oświadcza, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 7 wg kryterium spełnia - nie spełnia
  • dla zadania II - ocena spełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wg załącznika do SIWZ nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia - ponadto Wykonawca składa oświadczenie, w którym oświadcza, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 7 wg kryterium spełnia - nie spełnia

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • dla części I - Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
  • dla części II - ocena spełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wg załącznika do SIWZ nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych o parametrach minimalnych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ ( UWAGA ! Należy bezwzględnie załączyć do oferty podpisany przez Wykonawcę, załącznik nr 3 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 3 do SIWZ - parametry techniczne (minimalne) platformy dla osób niepełnosprawnych - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Przedmiar.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - CHODNIK, MUREK OPOROWY.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował m.in.: uzupełnienie tynków zewnętrznych, gruntowanie, podkłady pod tynk, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne III.1-7 - Przedmiar.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »