BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152525
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Etap-I
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I
Numer ogłoszenia: 234436 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Uwaga !

został wydłużony termin przeznaczony na realizację zadania - do 31.10.2011r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i remontu wewnątrz budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub całość zadania. CPV: 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Część I. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Zakres prac będzie obejmował m.in.: · Elewacje z tynku z izolacją płytami styropianu · Montaż elementów elewacji · Okładziny z płytek ceramicznych · Montaż balustrad i pochwytów stalowych · Konstrukcje betonowe i żelbetowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne UWAGA ! Z zakresu zamówienia w I etapie należy bezwzględnie wyłączyć (nie będą realizowane w I etapie ) : Remont piętra - posadzki. Remont piętra - sufity podwieszane. Część II. Remont pomieszczeń urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Zakres prac będzie obejmował m.in.: CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45262520-2 Roboty murowe CPV 4541000-4 45431200-9 Tynki wewnętrzne, okładziny ścienne CPV 45410000-4 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych CPV 45430000-0 Posadzki CPV 45421100-5 Stolarka i ślusarka CPV 45442100-8 Roboty malarskie UWAGA! Z zakresu zamówienia w I etapie należy bezwzględnie wyłączyć (nie będą realizowane w I etapie ) : - Platforma etap II i III - Chodnik - Murek Oporowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne III.1-7 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Przedmiarem robót; - Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. - Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane. 3.2 Wykonawca w celu sporządzenia oferty otrzymuje od Zamawiającego: 3.2.1 Przedmiary robót. 3.2.2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 3.2.3 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne: NUMER SPECYFIKACJI KOD CPV ZAKRES ROBÓT SST.III.1 45111300-1 Roboty rozbiórkowe SST.III.2 45262520-2 Roboty murowe SST.III.3 4541000-4 45431200-9 Tynki wewnętrzne, okładziny ścienne SST.III.4 45410000-4 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych SST.III.5 45430000-0 Posadzki SST.III.6 45421100-5 Stolarka i ślusarka SST.III.7 45442100-8 Roboty malarskie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.26.25.20-2, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie

  • dla części I zadania: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
  • dla części II zadania: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie cz. I Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, z których co najmniej jedna miała w swoim zakresie wykonanie termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów o którym mowa powyżej, wg kryterium spełnia-nie spełnia
  • W zakresie cz.II Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł (piętnaście tysięcy) brutto każda, z których co najmniej jedna miała w swoim zakresie wykonanie remontu obiektu użyteczności publicznej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów o którym mowa powyżej, wg kryterium spełnia-nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wśród osób wymienionych w w/w załączniku Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba odpowiadająca za kierowanie robotami budowlanymi.Wykonawca składa także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - co najmniej na kwotę 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował m.in.: Elewacje z tynku z izolacją płytami styropianu Montaż elementów elewacji Okładziny z płytek ceramicznych Montaż balustrad i pochwytów stalowych Konstrukcje betonowe i żelbetowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne UWAGA ! Z zakresu zamówienia w I etapie należy bezwzględnie wyłączyć (nie będą realizowane w I etapie ) : Remont piętra - posadzki. Remont piętra - sufity podwieszane..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.60-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował m.in.: CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45262520-2 Roboty murowe CPV 45410000-4 45431200-9 Tynki wewnętrzne, okładziny ścienne CPV 45410000-4 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych CPV 45430000-0 Posadzki CPV 45421100-5 Stolarka i ślusarka CPV 45442100-8 Roboty malarskie UWAGA ! Z zakresu zamówienia w I etapie należy bezwzględnie wyłączyć (nie będą realizowane w I etapie ) : - Platforma etap II i III - Chodnik - Murek Oporowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne III.1-7.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Numer ogłoszenia: 240338 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 234436 - 2011 data 08.08.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, fax. (048)384 82 52.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011..
W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zał.I.
W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011..
W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zał.I.
W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011..
W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń urzędu Gminy Pionki z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap I. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011..

 

 

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »