POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
Zadanie: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r. - przetarg II
Numer ogłoszenia: 186258 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r. - przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r. - przetarg II I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów- Kościuszków -Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy odjazd z Helenowa 119 uczniów ( w tym 3 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy II. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna- Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 76 uczniów (w tym 2 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna - 1 kurs III. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń- Męciszów- Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 54 uczniów ( w tym 8 biletów od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Sucha (kościół) -Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (szkoła) Mireń - 1 kurs I. Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni Trasa dowozu: 1. Augustów-Brzeziny -Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 38 uczniów 2. Adolfin- Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 82 uczniów Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia Brzeziny -Augustów - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin - 2 kursy Liczba dowożonych uczniów ogółem: 369 ( w tym 12 biletów od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) - 3 autobusy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie: dla części I zadania: 1.500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych)) dla części II zadania 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); szczegółowe wymagania dot. wadium pkt 13 SIWZ
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - zał. Nr 5 do SIWZ ocenia spełnienia opisywanego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia wskazanego powyżej, wg kryterium spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dowozów o łącznej wartości min. 100 000, 00 (słownie: sto tysięcy złotych)- wg zał. nr 2 do SIWZ. Ocenia spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie wskazanego powyżej załącznika, wg. kryterium spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - wykaz sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ, z którego wnika, iż dysponuje on pojazdami przeznaczonym do przewozu osób ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionych powyżej dokumentów, wg. kryterium spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zadania wg załącznika nr 4 do SIWZ ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionych powyżej dokumentów, wg. kryterium spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić : - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie wymienionego wyżej dokumentu wg. kryterium spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach ul. Sienkiewicza 2 B 26-670 Pionki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej 2.Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach 3.Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Liczba dowożonych uczniów : 249 (w tym 12 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) - 2 autobusy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. 1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów- Kościuszków- Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy odjazd z Helenowa 119 uczniów ( w tym 3 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy 2. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna- Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 76 uczniów (w tym 1 bilet od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna - 1 kurs 3. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń- Męciszów- Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 54 uczniów ( w tym 8 biletów od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Sucha (kościół) -Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (szkoła) Mireń - 1 kurs Liczba dowożonych uczniów : 249 (w tym 12 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.) - 2 autobusy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa dowozu: 1. Augustów-Brzeziny -Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 38 uczniów 2. Adolfin- Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 82 uczniów Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia Brzeziny -Augustów - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin - 2 kursy Liczba dowożonych uczniów : 120 - 1 autobus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 186304 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 186258 - 2011 data 06.07.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 1.I.1.
W ogłoszeniu jest: NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.
W ogłoszeniu powinno być: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach ,ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18..
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ