BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6154198
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Wyniki przetargów
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu pn. "Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r."
PDF
DRUKUJ

Zamawiający - Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki , działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182 poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13 i Nr 28, poz. 143).

 

postanawia:

 

unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r.


Uzasadnienie

 

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2011r. do dnia 30.06.2012r. kwoty:
cz. I zadania:
1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej
2. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach
kwotę - 100.000,00 zł brutto
Liczba dowożonych uczniów : około 195 (w tym 5 bilety od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.)
cz. II zadania:
1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej
2. Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni
Liczba dowożonych uczniów : około 174 ( w tym 8 biletów od listopada 2011 do 31 marca 2012 r.)
kwotę - 90.000,00 zł brutto
W toku postępowania Wykonawcy złożyli oferty odpowiednio o wartości:
dla cz. I zadania: 124.215,00 zł / dla cz. II zadania: 169.128,00zł
Kwoty te znacząco przewyższają środki jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania.
Z tego też względu postanowiono jak na wstępie.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »