BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152779
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach rządowego Programu Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia, Suskowola i Laski.
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia ,Suskowola i Laski.

Numer ogłoszenia: 147936 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Pytania i odp. dot. SIWZ na dole strony !

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia ,Suskowola i Laski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Jedlnia w ramach rządowego programu -Radosna Szkoła- Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 501,72 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 245,86m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 49,00 m2 Powierzchnia zieleni: 206,82 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Część II. Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Suskowola w ramach rządowego programu -Radosna Szkoła- Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 240,00 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 150,69 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 20,23 m2 Powierzchnia zieleni: 69,08 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Część III. Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Laski w ramach rządowego programu -Radosna Szkoła- Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 243.40 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 158,43 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 19,64 m2 Powierzchnia zieleni: 66,33 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie dla części I zadania: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); dla części II zadania: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); dla części III zadania: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) szczegółowe informacje na temat wadium - pkt 13 SIWZ

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch (2) obiektów budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane(Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy) brutto każdy, z których co najmniej jeden miał w swoim zakresie wykonanie sztucznej nawierzchni (np. plac zabaw, boisko sportowe), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 - ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów o którym mowa powyżej, wg kryterium spełnia-nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - załącznika do SIWZ wzór nr 4 wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wśród osób wymienionych w w/w załączniku Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba odpowiadająca za kierowanie robotami budowlanymi.- wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - co najmniej na kwotę 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, sekretariat - pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Jedlnia w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 501,72 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 245,86m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 49,00 m2 Powierzchnia zieleni: 206,82 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Suskowola w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 240,00 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 150,69 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 20,23 m2 Powierzchnia zieleni: 69,08 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Laski w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 243.40 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 158,43 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 19,64 m2 Powierzchnia zieleni: 66,33 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.Numer ogłoszenia: 150692 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147936 - 2011 data 08.06.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, sekretariat - pok. nr 9..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, sekretariat - pok. nr 9..

 

W związku z wpłynięciem do Zamawiającego pytania dot. treści SIWZ, działając na podstawie art.38 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

1. Informujemy, że na placach zabaw kryterium określającym standard zamawianej nawierzchni bezpiecznej nie jest jej grubość lecz parametr HIC. Ze względu na to, że różne nawierzchnie przy różnych grubościach posiadają dany HIC, proszę o dopuszczenie nawierzchni spełniającej wymagany HIC bez względu na grubość nawierzchni ?

Odp. 1. Dopuszcza się zastosowanie nawierzchni o innej grubości niż podana w dokumentacji projektowej. Jako kryterium doboru grubości nawierzchni należy przyjąć parametr HIC zgodnie z wartościami podanymi w dokumentacji technicznej dla danej nawierzchni.

2. Czy na całym placu zabaw obowiązuje HIC 1.5m, czy należy wykonać go zgodnie z wysokością upadkową urządzeń ?

Odp.2. Nawierzchnie bezpieczne na projektowanym placu zabaw należy wykonać odpowiednie dla wysokości upadkowej poszczególnych urządzeń z zachowaniem odpowiedniego parametru HIC

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »