BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152807
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Budowa oświetlenia w m. Adolfin, Czarna, Helenów, Kieszek, Marcelów, Stoki, Żdżary.
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Budowa oświetlenia w m. Adolfin, Czarna, Helenów, Kieszek, Marcelów, Stoki, Żdżary.
Numer ogłoszenia: 332602 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia w m. Adolfin, Czarna, Helenów, Kieszek, Marcelów, Stoki, Żdżary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Adolfin gm. Pionki Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 12 do proj. słupa nr 25, b) wyniesienie układu sterowania oświetleniem i pomiaru poza rozdzielnicę stacyjną - montaż skrzynki ośw. na konstrukcji stacji transf., c) montaż przewodów izolowanych na linii napowietrznej wraz z osprzętem, d) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, e) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną, f) próby pomontażowe.

2.Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Czarna Zakres prac obejmuje: budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 509 (zasilanie ze stacji transf. Tadeuszów- obw. nr 2 k-k Wincentów) - proj. przewody AsXSn 2 x 35 mm2, - zastosowane słupy typu ŻN-10-200 - montaż skrzynki oświetleniowej SO - kpl. 1 - montaż opraw do lamp sodowych typu np.OUSb(c)-70 - szt. 11 wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami - demontaż istn. opraw sodowych ze słupów nr 30 i 31 - szt. 2 oraz montaż z proj. wysięgnikami i bezpiecznikami na sł. nr 30-1 i 30-2 - montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3 typu GXO-0,66-5 - podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x2,5-750Vmm2 - m 39 - wykonanie uziemienia ograniczników bednarką ocynkowaną - kpl. 3 Fe-Zn 25x4-35m + pręt stalowy fi 16 (2x3m)

3.Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Kieszek Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 27 do proj. słupa nr 35, b) wyniesienie układu sterowania oświetleniem i pomiaru poza rozdzielnicę stacyjną - montaż skrzynki ośw. na konstrukcji stacji transf., c) montaż przewodów izolowanych na linii napowietrznej wraz z osprzętem, d) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, e) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną, f) próby pomontażowe.

4. Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Helenów Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 9 do proj. słupa nr 14, b) wyniesienie układu sterowania oświetleniem i pomiaru poza rozdzielnicę stacyjną montaż skrzynki ośw. na konstrukcji stacji transf., c) montaż przewodów izolowanych na linii napowietrznej wraz z osprzętem, d) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, e) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną, f) próby pomontażowe. g) zabudowa podstaw mocy w rozdzielni niskiego napięcia RS na stacji transf. Helenów 1.

5.Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Marcelów Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 5 do proj. słupa nr 12, b) wyniesienie układu sterowania oświetleniem i pomiaru poza rozdzielnicę stacyjną - montaż skrzynki osw. na konstrukcji stacji transf., c) montaż przewodów izolowanych na linii napowietrznej wraz z osprzętem, d) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, e) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną, f) próby pomontażowe. g) zabudowa podstaw mocy w rozdzielni niskiego napięcia RS na stacji transf. Kościuszków 1.

6.Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Stoki Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 9 do proj. słupa nr 14 - zasilanie ze stacji Stoki 1, b) podwieszenie przewodu ośw. na istn. linii rozozielczej zasilanej. ze stacji transf. Zadobrze 2 pomiedzy słupami nr 21-22. c) wyniesienie układu sterowania oświetleniem i pomiaru poza rozdzielnicę stacyjną montaż skrzynki ośw. na konstrukcji stacji transf., d) montaż przewodów izolowanych na l.inii napowietrznej wraz z osprzętem, e) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, f) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną f) próby pomontażowe.

7.Budowa linii energetycznej niskiego napięcia oświetlenia drogowego w m. Żdżary Zakres robót obejmuje wykonanie: a) budowę wydzielonej linii oświetleniowej napowietrznej od istn. słupa nr 14-2 do proj. słupa nr 14-217, b) montaż przewodów izolowanych na linii napowietrznej wraz z osprzętem, c) montaż opraw do lamp sodowych z wysięgnikami, bezpiecznikami wraz z podłączeniem do sieci, d) wykonanie uziemień bednarką ocynkowaną, e) próby pomontażowe. f) podcięcie gałęzi drzew na długości 288m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); Szczegółowe informacje na temat wadium w SIWZ pkt 13.

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie minimum 1 (jednego) zamówienia obejmującego roboty polegające na dobudowie, przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie linii oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 50.000,00zł brutto - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia w.w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2. - Wśród osób wymienionych w w-w załączniku Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z co najmniej dwuletnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót. Ocena spełnienia w.w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - inne dokumenty wymienione w SIWZ - Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6 26-670 Pionki, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6 26-670 Pionki, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »