BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152595
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Laski
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Laski
Numer ogłoszenia: 276716 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Uwaga !

nastąpiła zmiana terminu składania ofert oraz terminu wykonania zamówienia

objętego niniejszym postępowaniem

 

 

 

        Ponadto w załącznikach:

- odp. dot. SIWZ na dzień 14.09.2010r.

- odp. dot. SIWZ na dzień 15.09.2010r.

- odp. do. SIWZ na dzień 16.09.2010r.

- projekt budowlany

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Laski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA boiska wielofunkcyjnego w m. Laski wraz zagospodarowaniem terenu obejmuje m.in.: 1. Boisko wielofunkcyjne ( do piłki ręcznej, siatkowej, dwa boiska do koszykówki ) o wymiarach 26m x 44m, o powierzchni płyty 1 144 m2. Nawierzchnia boiska wykonana ze sztucznej trawy o wysokości włókna 18 mm, gęstości 39055 pęczków na m2, 78110 włókien na m2, ciężar całkowity 2130 gr.na m2. Obrzeża betonowe przy boisku koloru rubinowego 30x8 cm. Oprzyrządowanie boisk - kosze, bramki, siatki, słupki są elementami standardowymi rozprowadzanymi przez firmy dostarczające oprzyrządowanie sportowe. 2. Dojścia piesze z kostki betonowej wibroprasowanej, grubości 6 cm, koloru rubinowego. Obrzeża betonowe, 30x8 , koloru rubinowego. 3. Dodatkowo wzdłuż boiska zamontowane są ławki. Dziewięć sztuk wzdłuż południowej krawędzi boiska. Ławki typu antywandal mocowane do podłoża. Przy głównej ścieżce zamontowano betonowy kosz na śmieci. 4. Wokół boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano ogrodzenie - piłkochwyty o wysokości 3,00 m. Ogrodzenie zaprojektowano z siatki rozciągniętej na słupach. Słupki stalowe - rura o średnicy 100 mm. Stężenia słupków narożnikowych - rura o średnicy 60 mm. Stężenia słupków przy furtkach - rura o średnicy 60 mm. Rozstaw słupków - 338 cm, max. 350 cm Furtki w ogrodzeniu - o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych zimnogiętych 50x50x3 mm, wypełnienie dołem z pionowo zamontowanych elementów z profili stalowych zimnogiętych 40x40x2,5 mm, wypełnienie górą z siatki stalowej powlekanej o oczkach 5x5 cm. Fundament o wymiarach 40x40 cm h= (80- 100 cm) głębokość wg PN-81/B-03020 z betonu B-25 wg PN-88/B-06250. W projekcie przyjęto głębokość h= 110 cm. Siatka stalowa powlekana o oczkach 5x5 cm lub mniejszych rozpięta na słupkach. Drut napinający siatkę wykonać wg systemu BEKAERTA. Ogrodzenie posiada dwie furtki wejściowe 105x210 cm. Długość ogrodzenia ok. 140,28 mb. 5. Po ukształtowaniu terenu, zgodnie z projektem na powierzchniach bez nawierzchni z kostki betonowej, piasku lub sztucznej trawy założyć trawniki. Powierzchnia trawników ~1 700 m2. 6. Przełożenie kabli energetycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.20.00-6, 45.21.22.20-4, 45.23.22.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);

Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją: Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Laski Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie przed upływem terminu składania ofert; poręczeniach bankowych;

- gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Szczegółowe inf. dot. wadium w SIWZ

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, iż wykonał min. 1 zamówienie na roboty budowlane, którego wartość przekracza kwotę 250.000,00 złotych (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), obejmujące swoim zakresem kompleksowe wykonanie obiektu sportowego, obiektu sportowego - wielofunkcyjnego, kompleksu sportowego, kompleksu sportowo - rekreacyjnego, kubaturowego w zakresie budownictwa obiektów sportowych, oświatowego, a także budownictwa obejmującego jednocześnie kilka w/w funkcji wraz z dokumentami potwierdzającym, ze roboty w wykazie zostały wykonane należycie /np: referencje, protokoły odbioru/.-wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3.

Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia m.in.: - osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy która winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych która winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetrycznych Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - co najmniej na kwotę 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
*

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
*

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej oraz zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ich akceptacji wg załącznika do SIWZ wzór nr 6 - inne dokumenty wymienione w SIWZ - Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Numer ogłoszenia: 278752 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 276716 - 2010 data 03.09.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
* W ogłoszeniu jest: BUDOWA boiska wielofunkcyjnego w m. Jedlnia wraz zagospodarowaniem terenu.
* W ogłoszeniu powinno być: BUDOWA boiska wielofunkcyjnego w m. Laski wraz zagospodarowaniem terenu.

 

(na niniejszej stronie zmiana została dokonana pogrubiony tekst w pkt. II.1.3.)

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 276716 - 2010 data 03.09.2010 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
* W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
* W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
* W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9 - sekretariat..
* W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9 - sekretariat..

 

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »