BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6153925
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2010 r. do 30.06.2011 r.
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2010 r. do 30.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 222512 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18.

* Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-pionki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2010 r. do 30.06.2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2010r. do dnia 30.06.2011r. I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów-Kościuszków-Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy 710 i 800 odjazd z Helenowa Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy 1340 i 1435 II. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna-Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski(szkoła) - 2 kursy 710 i 800 odjazd z Januszna Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki Suskowolskie - Januszno-Krasna - 2 kursy 1340 i 1435 III. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń-Męciszów-Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) -Suskowola (szkoła) - 2 kursy 725 i 825 odjazd z Mirenia Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Mireń-Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (kościół) - 2 kursy 1340 i 143 I.Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni Trasa dowozu: 1.Augustów--Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 720 2 Stoki- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 720 3.Zadobrze -Jedlnia (szkoła) - 1 kurs 740 4.Adolfin-Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 740 i 825 5. Brzeziny - Jedlnia- 1 kurs 835 Trasa odwozu: (prognozowane godziny odwozu 1240, 1335, 1430 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia -Augustów 2.Jedlnia (szkoła) - Stoki 3 Jedlnia (szkoła) - Zadobrze 4. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin 5. Jedlnia szkoła Brzeziny Liczba dowożonych uczniów ogółem: 649 Podane, orientacyjne godziny kursów oraz ich liczba mogą ulec zmianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych  dla całości zamówienia - (szczegóły w SIWZ)

dla poszczególnych części:

dla cześci I - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
dla części II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

*

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 125, poz. 874 z późn. zm.) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dowozów o łącznej wartości min. 100 000,00 brutto - wg zał. nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ, z którego wnika, iż dysponuje on pojazdami przeznaczonym do przewozu osób Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ czyli (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zadania wg załącznika nr 4 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna spełnienie wymagania, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia co najmniej na kwotę 75 000 PLN. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o koncesję, zezwolenie lub licencję
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
o wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- uzupełniony wzór oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

- inne dokumenty wymienione w SIWZ

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach, ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach, ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.

Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów-Kościuszków-Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 2 kursy 710 i 800 odjazd z Helenowa Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Czarna-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy 1340 i 1435 2. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna-Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski(szkoła) - 2 kursy 710 i 800 odjazd z Januszna Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna - 2 kursy 1340 i 1435 Liczba dowożonych uczniów : 282.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń-Męciszów-Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) -Suskowola (szkoła) - 2 kursy 725 i 825 odjazd z Mirenia Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Mireń-Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (kościół) - 2 kursy 1340 i 143 2. Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni Trasa dowozu: 1.Augustów--Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 720 2 Stoki- Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 720 3.Zadobrze -Jedlnia (szkoła) - 1 kurs 740 4.Adolfin-Sokoły- Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 740 i 825 5. Brzeziny - Jedlnia- 1 kurs 835 Trasa odwozu: (prognozowane godziny odwozu 1240, 1335, 1430 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia -Augustów 2.Jedlnia (szkoła) - Stoki 3 Jedlnia (szkoła) - Zadobrze 4. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin 5. Jedlnia szkoła Brzeziny Liczba dowożonych uczniów : 367.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »