BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152648
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Budowa dwóch szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia i Suskowola
PDF
DRUKUJ

Zadanie  Budowa dwóch szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia i Suskowola.

Numer ogłoszenia: 222094 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła w miejscowościach Jedlnia i Suskowola..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 placów zabaw dla dzieci w wieku klas I-III-- zgodnie z programem rządowym Radosna szkoła. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Część I. Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Jedlnia w ramach rządowego programu Radosna Szkoła Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 501,72 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 245,86m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 49,00 m2 Powierzchnia zieleni: 206,82 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Część II. Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Suskowola w ramach rządowego programu Radosna Szkoła Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 240,00 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 150,69 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 20,23 m2 Powierzchnia zieleni: 69,08 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie dla części I zadania: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); dla części II zadania: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją: dla części I zadania: Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa placu zabaw w miejscowości Jedlnia w ramach programu rządowego Radosna Szkoła dla części II zadania: Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa placu zabaw w miejscowości Suskowola w ramach programu rządowego Radosna Szkoła Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie przed upływem terminu składania ofert; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn. zm) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. 4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 Pzp). 7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch (2) obiektów budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane(Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy) brutto każdy, z których co najmniej jeden miał w swoim zakresie wykonanie sztucznej nawierzchni (np. plac zabaw, boisko sportowe), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg załącznika do SIWZ nr 4 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wśród osób wymienionych w w/w załączniku Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba odpowiadająca za kierowanie robotami budowlanymi.- wg załącznika do SIWZ wzór Nr 2 Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów
*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - co najmniej na kwotę 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej oraz zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ich akceptacji wg załącznika do SIWZ wzór nr 6 - inne dokumenty wymienione w SIWZ - Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6 , 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Jedlnia w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 501,72 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 245,86m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 49,00 m2 Powierzchnia zieleni: 206,82 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Suskowola w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis projektowanego placu zabaw: Powierzchnia placu zabaw: 240,00 m2 Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 150,69 m2 Powierzchnia nawierzchni ścieżek: 20,23 m2 Powierzchnia zieleni: 69,08 m2 Zakres prac będzie obejmował m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Ogrodzenie terenu placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt TECHNICZNY Przedmiar Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-0, 45.11.27.10-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »