POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
Pionki, dnia 02 października 2006 roku
Zamawiający Gmina Pionki działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.)
postanowił:
unieważnić postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu 13 września 2006 roku w portalu Urzędu Zamówień Publicznych na wyłożenie placu i chodnika kostką brukową przy Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej.
Uzasadnienie:
Zamawiający Gmina Pionki w dniu 13 września 2006r. ogłosił przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia na wykonanie zadania o nazwie : „wyłożenie placu i chodnika kostką brukową przy Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej”. Termin składania ofert upłynął w dniu 29 września 2006r. o godzinie 10:00. W wyniku przeprowadzonego postępowania nie złożono żadnej oferty. Z tego powodu przetarg należało unieważnić.
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ