BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152613
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej w miejscowościach Czarna (Walerów) i Januszno (Osowie).
PDF
DRUKUJ

Ogłoszenie o zamówieniu

(wszczęcie postępowania)

 

  1. Zamawiający :

Gmina Pionki

ul. Zwycięstwa 6,

26-670 Pionki;

  1. Tryb zamówienia:

przetarg nieograniczony.

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.gmina-pionki.pl

  1. Określenia przedmiotu zamówienia:

 

Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej w miejscowościach Czarna (Walerów) i Januszno (Osowie).

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę drogi gminnej. Nawierzchnia do zaprojektowania – beton asfaltowy.

Zamówienie obejmuje następujący zakres:

    • Uzyskanie map do celów projektowych,

    • Opracowanie dokumentacji projektowej z uzgodnieniami,

    • Uzyskanie Decyzji środowiskowej,

    • Uzyskanie Decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

    • Uzyskanie warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia,

    • Uzgodnienie lokalizacji obiektu w Zespole Uzgodnień Dokumentacji oraz uzyskania wszelkich innych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,

    • Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z projektami wykonawczymi ( w tym projekty branżowe –– po 5 egzemplarzy),

    • Sporządzenie przedmiaru robót – po 4 egzemplarze + 1 egzemplarz w formie elektronicznej (w formie dokumentu tekstowego),

    • Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego – po 4 egzemplarze + po 1 egzemplarzu w formie elektronicznej (w formie dokumentu tekstowego bądź arkusza kalkulacyjnego - umożliwiającego wpisanie komputerowo w kosztorysie ofertowym poszczególnych cen ofertowych),

    • Opracowanie studium wykonalności projektu – 4 egzemplarze,

    • Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 4 egzemplarze + 1 egzemplarz w formie elektronicznej (dokument tekstowy),

    • Inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji.

     

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonywania zamówienia: 15.06.2007r.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:

O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem mogą ubiegać Wykonawcy którzy (zgodnie z art. 22 pzp):

5.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5.4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dokonanie oceny spełnienia powyższych warunków nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 6 SIWZ.

 

  1. Informacja na temat wadium.

Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.000,00zł (jeden tysiąc złotych).

Wadium może być wniesione w następujących formach:

    - pieniężnej - na nasze konto BS Pionki 83 9141 0005 0000 0244 2000 0050 z adnotacją: wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej w miejscowościach Czarna (Walerów) i Januszno (Osowie)”. Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert.

    - poręczeniach bankowych;

    - gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

    - gwarancjach ubezpieczeniowych;

    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn. zm).

Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. Zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

  1. Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%.

  1. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Pionki do dnia 25 stycznia 2006r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 stycznia 2006r. o godz. 10:30.

  1. Termin związania ofertą:

Składający ofertę związany nią będzie do dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak jak 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

  1. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Nie dotyczy.

  1. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

nie dotyczy.

  1. Informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej:

nie dotyczy.

 

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »