BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6153889
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę drogi gminnej w miejscowości Jedlnia Kolonia - odcinek A-B.
PDF
DRUKUJ

Ir.341/5/07

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Pionki: budowa drogi gminnej w miejscowości Jedlnia-Kolonia - odcinek A-B

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pionki, do kontaktów: Andrzej Drózd, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234, e-mail: ug@gmina-pionki.pl.

Adresy internetowe :

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.gmina-pionki.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem www.bip.gmina-pionki.pl (odnośnik poniżej).

Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej. Szczegółowe informacje wskazane zostały w SIWZ.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w miejscowości Jedlnia-Kolonia - odcinek A-B.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jedlnia Kolonia gm. Pionki.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej: nie dotyczy.

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:

Budowa drogi gminnej w miejscowości w miejscowości Jedlnia Kolonia - odcinek A-B (od km 0+000 do km 0+676).

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej przedmiarze robót i STWiOR.

Wykonawca w celu sporządzenia oferty otrzymuje od zamawiającego:

1 Dokumentację techniczną do wglądu w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa.

2 Przedmiar robót.

3 Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.

Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.10.00.00, 45.11.20.00, 45.23.00.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Odcinek A-B o długości 676m.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych);

2.Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniężnej - na konto Zamawiającego - 15914100050000024420000110 BS - Pionki z adnotacją \Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego \Budowa drogi Gminnej w miejscowości Jedlnia Kolonia odcinek A-B\.

Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert;

- poręczeniach bankowych;

- gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm)

Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.

4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.

5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.

6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4).

7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:

1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnych z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. poz. 605, par. 1 ust.1) wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;

2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu;

7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2006, 2005 i 2004 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

9 wykaz osób, które wskazano do wykonania zamówienia, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa oraz uprawnienia geodezyjne dla prac geodezyjnych wg załącznika nr 2;

10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika wzór Nr 3;

11 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4;

Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia a w szczególności:

a) wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 30t/h - minimalna ilość 1 szt.,

b) układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, z elektronicznym zagęszczaniem równością układanej warstwy i możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości: minimalna ilość - 1 szt.,

c) walce stalowe gładkie; minimalna ilość - 2 szt.,

d) walec ogumiony; minimalna ilość - 1 szt,.

e) samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego; minimalna ilość - 2 szt.

Dodatkowo Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badan kontrolnych.

12 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór nr 5;

13 oświadczenie według wzoru 5a stosownie do treści pkt 9.2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną;

14 oświadczenie według załącznika wzór 5b stosownie do treści pkt 9.2;

15 oświadczenie wg załącznika wzór nr 6;

16 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl (odnośnik poniżej)

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

 

 

Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ:

 

W specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sprawie Ir.341/5/07 dotyczącej udzielenia zamówienia przez Gminę Pionki na Budowę drogi gminnej w miejscowości w miejscowości Jedlnia Kolonia – odcinek A-B (od km 0+000 do km 0+676) dokonuje się następujących zmian i uzupełnień:

 

1/ pkt 14.3 otrzymuje brzmienie

 

14.3 Do oferty winny być załączone dokumenty wymagane niniejszą specyfikacją oraz stanowiące podstawę do oceny oferty w zakresie kryteriów i warunków przetargu. W szczególności do oferty winien zostać załączony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze SIWZ i STWiOR, ze szczególnym uwzględnienie p k t 16.,2 s i w z, stanowiący integralną część oferty.”

 

2/ Pkt 16.2 siwz otrzymuje brzmienie.

 

16.2Wykonawca samodzielnie dokonuje obliczenia ceny. Cena ustalona w pkt.16 ust. 1 winna wynikać z załączonego do oferty kosztorysu ofertowego i ujmować koszty wynikające z przedmiaru robót a także uwzględniać koszty związane z:

- organizacją i zagospodarowaniem placu budowy wraz zapleczem budowy

- zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia terenu, drzew i krzewów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie budowy;

- obsługą geodezyjną budowy;

- ubezpieczeniem budowy (Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za szkody z tytułu nie ubezpieczenia budowy);

- ubezpieczeniem od szkód powodziowych, nawalnego deszczu i huraganu oraz sfinansowanie kosztów likwidacji ich ewentualnych skutków;

- po zakończeniu robót, uporządkowaniem terenu i demontażem obiektów tymczasowych;

- opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej 3 egz.

 

W cenie oferty należy ująć również wszystkie koszty wynikające ze SIWZ, STWiORB, warunków umowy. Do ceny oferty należy doliczyć podatek VAT, zgodnie z obowiązującą ustawą o podatku od towarów i usług.

Pominięcie w obliczeniu oceny jakiekolwiek elementu robót, materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń określonych w : dokumentacji technicznej, siwz, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót nie zwalnia wykonawcy od ich wykonania czy dostarczenia.

 

3/ We wzorze umowy stanowiącym załącznik nr r 7 do siwz:

 

§ 14 otrzymuje brzmienie:

 

§ 14 1.Zapłata wynagrodzenia nastąpi według następujących zasad:

1/ Fakturami przejściowymi za prace wykonane w okresach miesięcznych do wysokości do 70% wartości za cały przedmiot umowy. Do faktury przejściowej powinien być dołączony protokół wykonania robót ze szczegółowym opisem robót wykonanych, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru.

Zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

 

   2/. Pozostała część zostanie wypłacona na podstawie protokołu końcowego odbioru robót

Zapłata wynagrodzenia objętego fakturą nastąpi w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury końcowej i protokołu końcowego odbioru robót końcowego bez wad i usterek.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »