BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152711
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suskowola oraz budowę przyłączy domowych z przepompownią.
PDF
DRUKUJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suskowola oraz budowa przyłączy domowych z przepompownią..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suskowola oraz budowa przyłączy domowych z przepompownią.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Dokumentacja techniczną;
- Przedmiarem robót;
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB;
- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej przedmiarze robót i STWiOR.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.25.56.00-5.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 13.000,00zł (słownie: trzynaście tysięcy zlotych);
    Wadium może być wniesione w następujących formach:
    - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suskowola oraz budowa przyłączy domowych z przepompownią.
    Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert;
    poręczeniach bankowych;
    - gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm)
    Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
    wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.
    zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
    wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
    na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4).
    oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:
    Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.

    Ocena spełnienia warunków udziału zostanie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

    Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1):
    1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    1.2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    1.5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    1.6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu;
    1.7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2006, 2005 i 2004 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
    1.8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    1.9 wykaz osób, które wskazano do wykonania zamówienia, uprawnienia w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wg załącznika nr 2 do SIWZ;
    1.10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika wzór Nr 3 do SIWZ;
    1.11 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ;
    Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.
    1.12 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór nr 5 do SIWZ;
    1.13 oświadczenie według wzoru 5a do SIWZ stosownie do treści pkt 2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną;
    1.14 oświadczenie według załącznika wzór 5b do SIWZ stosownie do treści pkt 2;
    1.15 oświadczenie wg załącznika wzór nr 6 do SIWZ;
    1.16 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    2. Oferty przedstawione przez dwu lub więcej wykonawców występujących wspólnie (m.in. na zasadzie spółki cywilnej lub konsorcjum) będą musiały spełniać następujące wymagania:
    2.1 Oferta będzie zawierać oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie pkt 1.1 do 1.16 z wyjątkiem wadium i kosztorysu ofertowego w stosunku do każdego wykonawcy odrębnie /wspólnika ,partnera konsorcjum/ z tym, że w odniesieniu do warunków określonych w pkt: 8.1, 8.2, 8.3 siwz wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólne o ich spełnianiu według wzoru 5a do SIWZ i jednocześnie oddzielne oświadczenie według wzoru 5b. W tym wypadku dokumenty określone w od pkt 1.7 do pkt 1.11 może złożyć tylko jeden wykonawca. Jeżeli przedsiębiorcy składający ofertę wspólną, w rozumieniu wyżej opisanym, wspólnie wykonywali roboty spełniające warunki określone w pkt 1.10 mogą przedłożyć wykaz tych robót odnoszący się do wszystkich spośród nich wraz ze stosownymi referencjami to samo odnosi się do pozostałych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w pkt 8.1, 8.2, 8.3 SIWZ;
    2.2 Wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami i wniesienie zabezpieczenia;
    2.3 Wykluczenie któregokolwiek z wykonawców składających ofertę wspólną z przyczyn określonych w ustawie i niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie pozostałych wykonawców składających tą ofertę;
    2.4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może wynikać z odrębnego dokumentu bądź z łączącej wykonawców umowy np. konsorcjum, spółki cywilnej.

    3. Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »