BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6184936
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli.
PDF
DRUKUJ

Przetarg unieważniony

(szczegóły poniżej)

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania :
Wykonanie pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót;
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB;
- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.24.10-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 2.500zł (słownie: dwa tysiące pięćset zlotych);
    Wadium może być wniesione w następujących formach:
    - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego (Wykonanie pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli).
    Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert;
    poręczeniach bankowych;
    gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    gwarancjach ubezpieczeniowych;
    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm)
    Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
    Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.
    Zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
    Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
    Na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4).
    Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:
    1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, par. 1 ust.1):
    1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu;

    7 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika wzór Nr 2 do SIWZ;

    8 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór nr 5 do SIWZ;
    9 oświadczenie według wzoru 5a stosownie do treści pkt 9.2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną;
    10 oświadczenie według załącznika wzór 5b stosownie do treści pkt 9.2;
    11 oświadczenie wg załącznika wzór nr 6;
    12 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki..

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja cz.1;

- dokumentacja cz.2;

- dokumentacja cz.3.

 

Pionki, dnia 17.08.2007r.



W specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej udzielenia zamówienia przez Gminę Pionki na Wykonanie pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli Zamawiający dokonuje następujących zmian i uzupełnień:


  1. zmienia się nazwę zadania na: Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej i częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli;

  2. rozszerza się przedmiot zamówienia o częściową wymianę stolarki okiennej w budynku Gimnazjum w Suskowoli;

  3. do specyfikacji załącza się kosztorys ofertowy obejmujący wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej, specyfikację techniczną dotyczącą wymiany stolarki okiennej oraz parametry wraz z rysunkiem poglądowym. Cena jaką oferent wskazuje w ofercie obejmuje sumę cen: za wymianę pokrycia dachowego oraz za częściową wymianę stolarki okiennej.

Dodatkowa dokumentacja przetargowa do pobrania w związku z zmianą treści SIWZ:

 - kosztorys ofertowy dotyczący wymiany stolarki okiennej;

- parametry stolarki (rysunek poglądowy);

- specyfikacja technicza - stolarka okienna;

- zaktualizowane wzory -oferta oraz oświaczenia.

 

Pionki, dnia 24 sierpnia 2007r.

 

 

 

 

 

Zamawiający Gmina Pionki działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)

postanowił:

unieważnić postępowanie przetargowe ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 136442-2007 pod nazwą „wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej budynku Gimnazjum w Suskowoli”


Uzasadnienie


Zgodnie z treścią przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy o zamówieniach publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu nastąpiła wada związana z finansowaniem zamówienia w wyniku której Zamawiający nie może zawrzeć ważnej umowy na wykonanie zadania będącego przedmiotem zamówienia.

Z powyższych względów należało orzec jak w sentencji.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »