BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6184917
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę linii oświetlenia ulicznego i montażu sodowych opraw oświetleniowych w miejscowości Wincentów oraz wymianę opraw oświetleniowych w miejscowości Laski.
PDF
DRUKUJ

Pionki: Budowa linii oświetlenia ulicznego i montażu sodowych opraw oświetleniowych w miejscowości Wincentów oraz wymiana opraw oświetleniowych w miejscowości Laski.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii oświetlenia ulicznego i montażu sodowych opraw oświetleniowych w miejscowości Wincentów oraz wymiana opraw oświetleniowych w miejscowości Laski..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia ulicznego i montażu sodowych opraw oświetleniowych w miejscowości Wincentów oraz wymiana opraw oświetleniowych w miejscowości Laski.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.51.00-2, 28.82.53.00-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zlotych);
    2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
    - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego Budowa linii oświetlenia ulicznego i montażu sodowych opraw oświetleniowych w miejscowości Wincentów oraz wymiana opraw oświetleniowych w miejscowości Laski.
    Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert;
    poręczeniach bankowych;
    gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    gwarancjach ubezpieczeniowych;
    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm)
    Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
    3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.
    4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
    5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
    6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4).
    7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:
    - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
    2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie /referencje/,
    3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkty 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych;
    4 wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Dokumentacja przetargowa do pobrania:
- dokumentacja.
 

Pionki, dnia 18 września 2007r.

 

 

 

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące przedmiotu zamówienia wyjaśnia się co następuje:

 

Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie  a mianowicie:

-          oprawa dwukomorowa (całkowicie oddzielony dostęp do komory lamp i komory osprzęty),

-          odbłyśnik wykonany w jednej całości,

-          II klasa ochrony przeciwporażeniowej,

-          stopień ochrony przed przedostaniem się stałych zanieczyszczeń i wody musi wynosić co najmniej IP 65,

-          klosz z poliwęglanu odporność na uderzenia IK 10,

-          oprawa winna mieć certyfikat na znak B lub deklarację wystawioną przez producenta.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »