BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6153034
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania: Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli – etap II wymiana stolarki okiennej.
PDF
DRUKUJ

Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli - etap II wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 185529 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli - etap II wymiana stolarki okiennej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli - etap II wymiana stolarki okiennej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Przedmiarem robót; - Dokumentacją techniczną - Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 1Wykonawca w celu sporządzenia oferty otrzymuje od zamawiającego: 1 Przedmiar robót. 2 dokumentację techniczną. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. Dokonanie wizji lokalnej winno być potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 800zł (słownie: osiemset złotych); 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego Wymiana pokrycia dachowego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej budynku Gimnazjum w Suskowoli - etap II wymiana stolarki okiennej. Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. 4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 pzp). 7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu; 7 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika wzór Nr 2 do SIWZ; 8 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór nr 5 do SIWZ; 9 oświadczenie według wzoru 5a stosownie do treści pkt 2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 10 oświadczenie według załącznika do SIWZ - wzór 5b stosownie do treści pkt 2; 11 oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6; 12 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »