BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185278
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Czarna (II)
PDF
DRUKUJ

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 67838 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Czarna..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni z wyposażeniem oraz urządzeń sportowych na terenie publicznego zespołu szkół w miejscowości Czarna gm. Pionki Działka nr ew. 272.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000zł (słownie: cztery tysiące złotych);
    2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
    -pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją: Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Czarna.
    Kwota wadium musi się znajdować na wymienionym koncie w przeddzień terminu składania ofert;
    - poręczeniach bankowych;
    - gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm).
    Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
    3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.
    4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
    5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
    6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 Pzp).
    7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone..




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:
    1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, par. 1 ust.1):
    1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu;
    7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2007, 2006 i 2005 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
    8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    9 wykaz osób, które wskazano do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 2 do SIWZ;
    10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3;
    11 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ;
    Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.
    12 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ wzór nr 5;
    13 oświadczenie według wzoru 5a (zał. do SIWZ) stosownie do treści pkt 9.2 dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną;
    14 oświadczenie według załącznika do SIWZ wzór 5b
    15 oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6;
    16 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

 

Zamawiający inforumuje, iż odnośnie parametrów sztucznej trawy dopuszcza się ciężar całkowity: minimum 1900 g/m2.

 

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

„Z wyliczeń robót ziemnych załączonych do projektu budowlanego wynika, że bilans mas ziemnych nasypu wynosi 766,5m3, a w przedmiarze robót załączonym do przetargu (w poz. 1.5) uwzględniono jedynie 423,0m3.Prosimy o wyjaśnienie tej rozbieżności”.

Zamawiający wyjaśnia, iż przy sporządzeniu oferty należy uwzględnić bilans mas ziemnych w ilości określonej w przedmiarze robót. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakres określony przedmiarem robót. W uwagi na możliwość finansowania niniejsze postępowanie obejmuje jedynie część zakresu objętego projektem. Zamawiający nie objął niniejszym postępowaniem wykonania drogi dojazdowej.

Aktualizacja:

Z uwagi na zgłoszone błędy występujące w zamieszczonym powyżej kosztorysie ofertowym związane z niewłaściwą kalkulacją Zamawiający zamieszcza poprawiony kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót które stanowić będą podstawę do sporządzenia oferty zamiast zamieszczonych powyżej.

- nowy kosztorys i przedmiar.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »