BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6157774
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczynym na dostawę samochodu ratownictwa techniczno drogowego.
PDF
DRUKUJ

Dostawa samochodu ratownictwa techniczno drogowego.

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 129867 - 2008; data zamieszczenia: 14.06.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ratownictwa techniczno drogowego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania :
Dostawa samochodu ratownictwa techniczno drogowego.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest samochód fabrycznie nowy z rocznika nie starszego niż 2007, posiadający silnik o zapłonie samoczynnym. Wykonawca udziela na samochód i występujące w nim wyposażenie co najmniej 24 miesięcy gwarancji oraz zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych przez łączny okres min. 10 lat od daty dostawy samochodu. Samochód przeznaczony jest dla Ochotniczej Straży Pożarnej.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych);
    2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
    - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją : Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego : Dostawa samochodu ratownictwa techniczno drogowego.
    Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert;
    poręczeniach bankowych;
    gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    gwarancjach ubezpieczeniowych;
    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm)
    Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
    3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą.
    4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
    5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
    6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy- dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 pzp).
    7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone...




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który:
    1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1):
    1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
    2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg wzoru - zał. Nr.4 do SIWZ,

    3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkty 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika wzór - zał. Nr 5 do SIWZ;

    4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    -5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »