BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6156266
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2008r do 19.06.2009r
PDF
DRUKUJ

Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2008r do 19.06.2009r

Numer ogłoszenia: 160672 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.

 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2008r do 19.06.2009r.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2008 do dnia 19.06.2009.
I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej
Trasa dowozu:
Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów -Kościuszków-Czarna (szkoła)- Wincentów - Suskowola (szkoła)
Trasa odwozu:
Suskowola(szkoła)-Wincentów-Tadeuszów-Kościuszków -Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów
II.Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach
Trasa dowozu :
Krasna-Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski(szkoła)
Trasa odwozu:
Suskowola (szkoła)-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna
IIIDowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej
Trasa dowozu:
Mireń-Męciszów-Sucha (szkoła)-Sucha (Kościół)-Suskowola (szkoła)
Trasa odwozu:
Suskowola (szkoła)-Mireń-Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (Kościół)
IV.Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni
Trasa dowozu:
1.Augustów-Brzeziny-Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła)
2 Stoki- Jedlnia(szkoła)
3.Zadobrze -Jedlnia (szkoła)
4.Adolfin-Sokoły- Jedlnia (szkoła)
Trasa odwozu:
1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kol.-Brzeziny-Augustów
2.Jedlnia (szkoła) - Stoki
3 Jedlnia (szkoła) - Zadobrze
4. Jedlnia (szkoła)-Sokoły-Adolfin
Liczba dowożonych uczniów ogółem: 614

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:
    3000 zł słownie: trzy tysiące złotych. Dopuszczalne formy wadium:
    1)w pieniądzu,
    2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3)gwarancjach bankowych,
    4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego:
    Bank Spółdzielczy Pionki 15914100050000024420000110

    4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:
    W kasie Urzędu Gminy - 26 670 Pionki ul. Zwycięstwa 6 w godz. 8.00-15.00
    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia:

    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Z 2006 Nr 87 poz. 605).

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

    1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ)

    2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r (Dz.U. Z 2006r. Nr 87 poz. 605)

    -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,


    -koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,

    -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8
    ustawy Prawo zamówień publicznych

    -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9
    ustawy Prawo zamówień publicznych



    -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,



    -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.



    3) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

    -polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,



    Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
    Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1.Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej
    Trasa dowozu:
    Helenów-Czarna (szkoła)-Marcelów-Kościuszków - Czarna (szkoła)-Wincentów -Suskowola(szkoła)
    Trasa odwozu:
    Suskowola (szkoła)-Wincentów -Tadeuszów -Kościuszków -Marcelów-Czarna (szkołą)-Helenów
    2.Dowóz uczniów do Publcznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w
    Laskach
    Trasa dowozu:
    Krasna -Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie -Laski(szkoła)-Anielin-Laski
    Trasa odwozu:
    Suskowola(szkoła)-Zalesie-Laski(szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki
    Suskowolskie-Januszno- Krasna
    Liczba uczniów - 288.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej
    Trasa dowozu:
    Mireń-Męciszów -Sucha(szkoła)-Sucha (Kościół)-Suskowola(szkoła)
    Trasa odwozu:
    Suskowola(szkoła)-Mireń-Sucha(szkoła)-Męciszów - Sucha (Kościół)
    2.Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Jedlni
    Trasa dowozu:
    1.Augustów-Brzeziny-Jedlnia Kol.-Jedlnia(szkoła)
    2.Stoki-Jedlnia(szkoła)
    3.Zadobrze-Jedlnia(szkoła)
    4.Adolfin-Sokoły-Jedlnia(szkoła)

    Trasa odwozu:
    1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kol.-Brzeziny-Augustów
    2.Jedlnia(szkoła)-Stoki
    3.Jedlnia (szkoła)-Zadobrze
    4.Jedlnia(szkoła)-Sokoły-Adolfin
    Liczba uczniów - 326.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »