BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6154691
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę mebli szkolnych wraz z montażem dla Publicznego Gimnazjum w Jedlni
PDF
DRUKUJ

Dostawa mebli szkolnych wraz z montażem dla Publicznego Gimnazjum w Jedlni.

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 166927 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax 048 6121234.

 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych wraz z montażem dla Publicznego Gimnazjum w Jedlni..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych których wykaz znajduje się w załączniku do SIWZ, wraz z ich rozładunkiem i montażem. Meble będą stanowiły wyposażenie Publicznego Gimnazjum w Jedlni. Meble szkolne winny posiadać atesty i certyfikaty zgodności wymagane obowiązującymi przepisami.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.60.00-9.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:
    1.500 zł
    (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych).

    2. Dopuszczalne formy wadium:
    1)w pieniądzu,
    2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3)gwarancjach bankowych,
    4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego:
    Bank Spółdzielczy Pionki 15914100050000024420000110

    4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:
    W kasie Urzędu Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6
    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania oferty.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2006r.Nr 87poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

    1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ)

    2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1ust.1 pkt 1rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 (Dz.U. Z 2006r Nr 87,poz.605).


    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


    aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

W związku z zapytaniem, dotyczącym treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

"czy tablice mają być wykonane z blachy ceramicznej?"

Zamawiający wyjaśnia:

oferowane przez Wykonawców tablice szkolne mogą być wykonane także z blachy ceramicznej.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »