BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6157823
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
PDF
DRUKUJ

Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 238625 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, fax. 048 6121234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres opracowania: 1/ przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy z uzasadnieniem formalno - prawnym i odpowiednim załącznikiem graficznym, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym zakresie w tym w szczególności wraz z: a/ opracowaniem analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust. 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym jako załącznika do decyzji, które tego wymagają, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym: b/ przeprowadzeniem w terenie inwentaryzacji urbanistycznych na potrzeby w/w analiz, c/ przygotowanie projektów decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy w przypadku niespełnienia warunków określonych w analizach, 2/ przygotowaniem projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego z uzasadnieniem formalno - prawnym i odpowiednim załącznikiem graficznym, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym zakresie wraz z dokonaniem niezbędnych analiz wymaganych przepisami prawa 3. Orientacyjna ilość projektów decyzji - ok. 200, w tym ok. 170 projektów decyzji o warunkach zabudowy i ok. 30 projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem mogą ubiegać Wykonawcy którzy (zgodnie z art. 22 pzp): 1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 Pzp) wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz wskazanych poniżej dokumentów: dokumenty wymagane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r, (Dz.U. Nr 87 poz.605 § 1 ): Dokument stwierdzający wpis osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na listę izby samorządu urbanistów lub architektów jako potwierdzenie posiadania wymaganych uprawnień (celem potwierdzenia spełnienia warunku nr 5.2 opisanego w SIWZ zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 6 Rozp.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, pok. nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »