BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6153972
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego w ramach POKL
PDF
DRUKUJ

Uwaga: poniżej zmiana treści SIWZ.

Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego w ramach POKL.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 140484 - 2009; data zamieszczenia: 10.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego w ramach POKL..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego w ramach POKL polegającym na organizacji i przeprowadzeniu 30 szkoleń zawodowych dla 24 osób w tym wspierających aktywizację zawodową polegającą na poradnictwie psychologicznym, konsultacjach psychologicznych, doradztwie zawodowym oraz rozwijaniu autoprezentacji (w tym 6 osób uczestniczyć będzie w dwóch różnych kursach zawodowych). Na zakres przedmiotu zamówienia składają się następujące świadczenia: Szkolenia ogólne dla wszystkich 24 osób tym: 1.Zajęcia z doradcą zawodowym dla 24 osób - spotkania grupowe. Przewidywany czas zajęć 12 godzin/grupa/ 2.Zajęcia z doradcą zawodowym - spotkania indywidualne - po 3 godziny dla każdej osoby. 3.Konsultacje psychologiczne - spotkania indywidualne - po 4 godziny dla każdej osoby. 4.Kurs autoprezentacji - spotkania grupowe dla 24 osób - 16 godzin. Rodzaje szkoleń zawodowych/kursów/: 1.masaż klasyczny, segmentalny, limfatyczny - 1 osoba -200 godzin; Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania technik masażu klasycznego wykonywanego na poszczególnych częściach ciała , w różnych jednostkach chorobowych oraz jego wpływie na organizm człowieka . 2.sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 5 osób -150 godzin/osobę; celem jest przyuczenie do wykonywania zawodu sprzedawcy oraz nabycie umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych i programów komputerowych wykorzystywanych w sprzedaży 3.spawanie - 2 osoby -150 godzin/osobę; Celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie spawania MAG-135 i MAG -141,uzyskanie uprawnień spawacza -książeczki spawacza oraz świadectwa Egzaminu Kwalifikacji Spawacza wydanego przez Instytut Spawalnictwa. 4.nowoczesne techniki wykończeniowe w budownictwie 1 osoby -150 godzin/osobę; Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu oraz nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych technik wykończeniowych stosowanych w budownictwie. 5. kucharz kelner - 5 osób -170 godzin/osobę; Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu oraz nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych technik wykończeniowych stosowanych w budownictwie. 6. prawo jazdy kategorii B - 3 osoby - 30 godzin teoria, co najmniej 30 godzin zajęcia praktyczne; Celem jest przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy Kat.B 7. opiekun osób starszych - 3 osoby -150 godzin / osobę; Celem jest przyuczenie do wykonywania zawodu opiekuna osób starszych ,nabycie umiejętności i wiedzy z zakresu technik wykonywania podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych rodzajów diet i żywienia osób starszych. 8. florysta z profesjonalnym sprzedawcą i obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby - 200 godzin/osobę; Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu Florysty oraz nabycie wiedzy i umiejętności profesjonalnego sprzedawcy i obsługi kasy 9. księgowość komputerowa - 3 osoby -150godz./ osobę; Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w księgowości z umiejętnością prowadzenia księgowości skomputeryzowanej i wiedzy teoretycznej z zakresu spraw księgowych. 10. kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci - 1 osoba -160 godzin; Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu kosmetyczki, nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu wizażu twarzy oraz przedłużania i modelowania paznokci różnymi metodami. 11. Bukieciarz, florysta - 1 osoba -150 godzin; Celem szkolenia jest nabycie umiejętności komponowania i przygotowywania dekoracji, wiązanek oraz bukietów okolicznościowych oraz pielęgnacji kwiatów jak również profesjonalnej organizacji pracy w kwiaciarni. 12. fryzjer - 1 osoba -150 godzin; Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu fryzjera oraz nabycie wiedz i umiejętności z zakresu profesjonalnej stylizacji i pielęgnacji fryzur. 13. magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózka jezdniowego - 2 osoby -170 godzin / osobę. Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania zawodu magazyniera oraz uzyskanie uprawnień kierowcy wózków podnośnikowych akumulatorowych i spalinowych z wymianą butli gazowych. Czas szkoleń określony jest w godzinach dydaktycznych tj. 45min. zegarowych, za wyjątkiem czasu zajęć praktycznych kursu prawa jazdy które określono w godzinach zegarowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1/przygotowanie szkolenia w tym zapewnienie warunków lokalowo -technicznych jak i przeprowadzenie szkolenia poprzez zapewnienie osób prowadzących szkolenia posiadających wymagane ku temu kwalifikacje w zależności od danego rodzaju szkolenia, zapewnienie stosownych badań, zapewnienie niezbędnej odzieży ochronnej oraz innych środków bezpieczeństwa itp. 2/opracowanie programu szkoleń w zakresie szkoleń zakresie objętym zamówieniem Wykonawca przedłoży program szkoleń w zakresie wszystkich szkoleń objętych umową jako załącznik do oferty, Program musi określać 1/nazwa i zakres szkolenia 2/czas trwania i sposób organizacji szkolenia ilość godz. teoretycznych praktycznych 3/cele szkolenia 4/plan nauczania 5/ miejsce szkolenia 6/treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych 7/wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 8/Sposób sprawdzania efektów szkolenia 9/ Uzyskane kwalifikacje po szkoleniu Program musi uwzględniać przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216 i Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007 nr 47, poz. 315) 2/ wykonanie innych obowiązków określonych we wzorze umowy Miejscem spełnianie świadczenia przez wykonawcę będzie : 1 przeprowadzenia /konsultacji psychologicznych ,doradztwa zawodowego autoprezentacji na terenie miejscowości Pionki pod adresem, wskazanym w ofercie. 2/ przeprowadzenia kursów na terenie miejscowości Pionek lub Radomia z tym że. dokładne adresy miejsca przeprowadzania kursów wykonawca wskaże w ofercie Wykonawca obowiązany jest do promocji projektu poprzez oznaczenia (ostemplowania, o plakatowania) przy użyciu znaków przedstawiających logo EFS-u oraz programu Kapitał Ludzki zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ramowy harmonogram szkoleń i przedłożyć go jako załącznik do oferty 8 Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się od poniedziałku do piątku -maksymalnie 6 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek a w przypadku kursu prawa jazdy zajęcia praktyczne również w soboty/ Wykonawca na okres trwania szkolenia musi na własny koszt: zapewnić i wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia; Zapewnić, aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z komputerów Zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia Zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie: tj. ciastka, kawę i herbatę, Wykonawca ma obowiązek na swój koszt ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem i w drodze z z domu do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do domu Szkolenia powinny być przeprowadzane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216 i innymi ogólnie obowiązującymi przepisami Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić po zakończeniu szkolenia oraz badanie ankietowe uczestnika szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także jakości prowadzonych jego zakończeniu i dokonać analizy jest Zakres ankiety zostanie uzgodniony z Zamawiającym 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, przewidujący odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej) ani nie przewiduje zamówień uzupełniających. 4.Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Podwykonawcami mogą być podmioty wpisane do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Pionki 15914100050000024420000110 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: Przeprowadzenie kursów zawodowych i usług w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu pt. Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego w ramach POKL Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 pok. 6 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. 4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 Pzp). 7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu; 7 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zał. Nr 2 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3; wymaga się, aby wykonawca wykazał, iż wykonał nie mniej niż 5 tego typu usług. 9 oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ wzór nr 5; 10 oświadczenie według wzoru 5a dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 11 oświadczenie według załącznika do SIWZ wzór 5b; 12 oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6; 13 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14 dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 15 Program szkolenia zgodny zakresem przedmiotu umowy opisanym w pkt3 niniejszej specyfikacji 16 projekt harmonogramu szkolenia 17 Ważny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania metodą MAG-135. MAG 141..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6,26-670 Pionki, pok. nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i powszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

- dokumentacja.

12.05.2009r. UWAGA. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza zmiany i uzupełnienia treści SIWZ :

- treść zmiany SIWZ.

W celu ułatwienia poniżej prezentujemy ujednoliconą treść dokumentacji przetargowej:

- ujednolicona dokumemtacja przetargowa.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »