POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2009r do 25.06.2010r.
Numer ogłoszenia: 253808 - 2009; data zamieszczenia: 26.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką na podstawie imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2009r do 25.06.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2009r. do dnia 25.06.2010r. I. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów - Czarna (szkoła)-Marcelów-Kościuszków-Czarna (szkoła)- Wincentów - Suskowola (szkoła) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Wincentów-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów II. Dowóz uczniów do publicznego gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna-Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski(szkoła) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Zalesie-Laski (szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna III. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń-Męciszów-Sucha (szkoła)-Sucha (kościół) -Suskowola (szkoła) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Mireń-Sucha (szkoła)-Męciszów-Sucha (kościół) I.Dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni Trasa dowozu: 1.Augustów-Brzeziny-Jedlnia Kol.- Jedlnia(szkoła) 2 Stoki- Jedlnia(szkoła) 3.Zadobrze -Jedlnia (szkoła) 4.Adolfin-Sokoły- Jedlnia (szkoła) Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia -Brzeziny-Augustów 2.Jedlnia (szkoła) - Stoki 3 Jedlnia (szkoła) - Zadobrze 4. Jedlnia (szkoła) -Sokoły-Adolfin Liczba dowożonych uczniów ogółem: 646.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3000 zł słownie: trzy tysiące złotych. 2. Dopuszczalne formy wadium: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pionki 15914100050000024420000110 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: W kasie Urzędu Gminy Pionki - 26-670 Pionki ul. Zwycięstwa 6 w godz. 8.00-15.00 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru zał. Nr 4) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z §1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających swoją specyfiką i rozmiarem przedmiotowi niniejszego zamówienia wg wzoru - zał. nr 3 do SIWZ. 3) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach, ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2009r. do dnia 25.06.2010r.. Na n/w trasach: I.1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Helenów-Czarna (szkoła)-Marcelów - Kościuszków - Czarna (szkoła)-Wincentów -Suskowola(szkoła) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)-Wincentów -Tadeuszów -Kościuszków -Marcelów -Czarna (szkołą)-Helenów 2. Dowóz uczniów do Publcznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu: Krasna -Januszno-Działki Suskowolskie-Kamyk-Zalesie -Laski(szkoła)-Anielin-Laski Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Zalesie-Laski(szkoła)-Anielin-Laski-Kamyk-Działki Suskowolskie-Januszno-Krasna Liczba uczniów : 322.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 01.09.2009r. do dnia 25.06.2010r.. Na n/w trasach: II.1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Mireń - Męciszów -Sucha(szkoła)-Sucha (Kościół) -Suskowola(szkoła) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Mireń-Sucha(szkoła)-Męciszów- Sucha (Kościół) 2. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Jedlni Trasa dowozu: 1.Augustów-Brzeziny-Jedlnia Kolonia-Jedlnia(szkoła) 2.Stoki-Jedlnia(szkoła) 3.Zadobrze-Jedlnia(szkoła) 4.Adolfin-Sokoły-Jedlnia(szkoła) Trasa odwozu: 1.Jedlnia (szkoła)-Jedlnia Kolonia-Brzeziny-Augustów 2.Jedlnia(szkoła)-Stoki 3.Jedlnia (szkoła)-Zadobrze 4.Jedlnia(szkoła)-Sokoły-Adolfin Liczba uczniów : 324.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ