BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6152660
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki
PDF
DRUKUJ

UWAGA! Poniżej aktualizacja !

Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 291882 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2B, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 612 53 18, faks 0-48 612 53 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki tj. Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej, Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej i Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaroszkach w ilości ok. 100000 litrów Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe nie gorsze niż określone w normie PN-C-96024:2001 dla L-1 z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe § 2 ust. 1b (Dz.U. 2007, Nr 4, poz. 30): - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m) - gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 860 kg/m3 - temperatura płynięcia nie wyższa niż -200C - temperatura zapłonu nie niższa niż 560C - zawartość wody nie wyższa niż 200mg/kg - lepkość kinematyczna w 200Cnie wyższa niż 6 mm2/s - zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg - skład frakcyjny do temperatury 2500C destyluje nie więcej niż 65%(VIV) - skład frakcyjny do temperatury 3500C destyluje nie więcej niż 85%(VIV) - barwa czerwona Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek ,transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach , ilościach i miejscach wskazanych przez zamawiającego. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 stopni C..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3000 zł (słownie : trzy tysiące złotych). 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pionki 15914100050000024420000110 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: W kasie Urzędu Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2006r.Nr 87poz. 605)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ) 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1ust.1 pkt 1rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 (Dz.U. Z 2006r Nr 87,poz.605). 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminnym Zarządzie Oświaty i Wychowania w Pionkach ul. Sienkiewicza 2 B 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Dokumentacja przetargowa do pobrania:

 - Dokumentacja.

 

 

W związku z wpłynięciem pytań dotyczących treści SIWZ Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych postanowił udzielić następujących odpowiedzi:

Pytanie:

 

wnioskujemy o zmianę daty jaką wyznaczył Zamawiający dla ustalenia ceny ofertowej gdyż 15.08.2009r. był ustawowo dniem wolnym od pracy i producenci oleju opałowego nie wystawiali w tym dniu dokumentów finansowych.

 

Odpowiedź:

 

Wobec faktu, iż dzień 15 sierpnia 2009r. przyjęty przez Zamawiającego za datę ustalenia ceny ofertowej oleju opałowego w stosunku do ceny producenta był dniem ustawowo wolnym od pracy co skutkowało tym, że producenci nie wystawiali w tym dniu dokumentów finansowych Zamawiający wyznaczy nową datę dla ustalenia ceny ofertowej oleju opałowego w stosunku do ceny producenta i dokona stosownej zmiany w SIWZ.

 

 

Pytanie :

 

jakie minimalne jednorazowe dostawy przewiduje Zamawiający w trakcie trwania umowy oraz czy przedmiotowe dostawy będą łączone do poszczególnych szkół.

 

Odpowiedź:

 

Zamawiający przewiduje minimalne jednorazowe dostawy na poziomie 5.000 litrów. Dostawy nie będą łączone do poszczególnych szkół z uwagi na zgłaszanie zapotrzebowania na dostawę oleju osobno przez każdą ze szkół według indywidualnego zapotrzebowania.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonał zmiany SIWZ. Treść zmiany zamieszczamy poniżej do pobrania.

- zmiana treści SIWZ

 

Poniżej zaktualizowana wersja SIWZ do pobrania:

- zaktualizowana SIWZ

 

Aktualizacja 04.09.2009

W związku z wpłynięciem kolejnego pytania Zamawiający  na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych postanowił udzielić następującej odpowiedzi:

Pytanie:

Mając na uwadze fakt, iż wszystkie firmy działające na rynku dostają od producenta upusty zwracamy się z uprzejmą prośbą o pozwolenie na zastosowanie upustu (stałego przez cały okres realizacji zamówienia) od ceny oficjalnie opublikowanej na stronie producenta.

Odpowiedź:

  Zawawiający informuje, że w SIWZ określił sposób obliczania ceny następująco:


- cena producenta + stała marża Wykonawcy + 22% VAT

W marżę należy wliczyć koszty transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty składające się na realizację zamówienia. Cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie będzie ponosił Wykonawca i uwzględniać warunki stawiane przez Zamawiającego, zgodnie ze SIWZ. Ponadto Zamawiający ustalił, że jedynym kryterium oceny oferty będzie po spełnieniu wymaganych warunków wyłącznie cena z podatkiem VAT.

W związku z powyższym Zamawiający nie przewiduje aby oferenci zastosowali upust a cena ofertowa oleju opałowego winna zostać podana w stosunku do ceny producenta ustalonej na dzień 17 sierpnia 2009r.

Ewentualne zastosowanie upustów Zamawiający po analizie rozważy w nowym, przyszłoroczym postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki.

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »