POPRZEDNI膭
NAST臉PN膭
Pionki, dnia 14.05.2018r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o warto艣ci nieprzekraczaj膮cej równowarto艣ci 30.000 euro
PSPSU.271.01.2018.
W zwi膮zku z prowadzonym post臋powaniem o udzielenie zamówienia publicznego o warto艣ci nieprzekraczaj膮cej równowarto艣ci 30.000 euro, zapraszamy do z艂o偶enia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmuj膮cego:
„Wymian臋 okien na parterze budynku w PSP w Suchej"
Szczegó艂owy przedmiot zamówienia (umowy) okre艣la:
-
Szczegó艂owa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych „Cz臋艣ciowa wymiana okien i parapetów zewn臋trznych - parter Publiczna Szko艂a Podstawowa im. Armii Krajowej w Suchej"
-
Przedmiar robót
-
Wzór umowy
Ustala si臋 cen臋 rycza艂tow膮 za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca samodzielnie dokonuje obliczenia ceny. Cena winna ujmowa膰 koszty wynikaj膮ce z dokumentacji projektowej i wzoru umowy i obejmowa膰 m.in.:
-
demonta偶 istniej膮cych parapetów zewn臋trznych z blachy,
-
demonta偶 krat okiennych,
-
czyszczenie i malowanie krat ,
-
demonta偶 okien drewnianych na parterze budynku,
-
monta偶 okien PCV w kolorze bia艂ym UW<1.3 z funkcj膮 mikrowentylacji, w miejsce istniej膮cych
-
obróbka glifów wewn臋trznych i zewn臋trznych wraz z malowaniem w kolorze istniej膮cym, monta偶 listwy maskuj膮cej przy parapecie wewn臋trznym ,
-
prawid艂owy monta偶 parapetów zewn臋trznych z blachy powlekanej w kolorze istniej膮cych parapetów.
-
ponowny monta偶 krat okiennych,
-
utylizacja okien, uprz膮tni臋cie terenu,
W cenie oferty nale偶y uj膮膰 równie偶 wszystkie koszty wynikaj膮ce z dokumentacji projektowej i warunków umowy. Do ceny oferty nale偶y doliczy膰 podatek VAT, zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 ustaw膮 o podatku od towarów i us艂ug.
W celu u艂atwienia skalkulowania ceny Zamawiaj膮cy przekazuje Oferentom:
- Szczegó艂ow膮 Specyfikacj臋 techniczn膮 wykonania i odbioru robót budowlanych „Cz臋艣ciowa wymiana okien i parapetów zewn臋trznych - parter Publiczna Szko艂a Podstawowa im. Armii Krajowej w Suchej"
- Przedmiar Robót
- kosztorys ofertowy
- wzór umowy
- wzór oferty
Termin wykonania zadania: do 10.08.2018r.
Okres zwi膮zania ofert膮 - 30 dni
Ofert臋 zawieraj膮c膮 偶膮dane informacje prosz臋 z艂o偶y膰 do dnia 23.05.2018r. w formie pisemnej na adres: Urz膮d Gminy Pionki, ul. Zwyci臋stwa 6a, 26-670 Pionki dopiskiem na kopercie „Wymiana okien PSP Sucha"
W przypadku wybrania Pa艅stwa oferty zostan膮 Pa艅stwo poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
POPRZEDNI膭
NAST臉PN膭
NIE艢CIS艁O艢膯