BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185269
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony "Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pionki do placówki oświatowej na terenie Gminy Miasta Pionki 2017/2018"
PDF
DRUKUJ

Ogłoszenie nr 552881-N-2017 z dnia 2017-07-18 r.

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach:

Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pionki do placówki oświatowej na terenie Gminy Miasta Pionki 2017/2018

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych  Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:-

Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach, krajowy numer identyfikacyjny 14080255000000, ul. ul. Zwycięstwa  , 26670   Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 612 53 18, , e-mail gzowi@gmina-pionki.pl, , faks 48 612 53 18.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-pionki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.bip.gmina-pionki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.gmina-pionki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki - Kancelaria Ogólna (parter budynku)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pionki do placówki oświatowej na terenie Gminy Miasta Pionki 2017/2018
Numer referencyjny: GZOiW 271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na niżej wymienionych trasach na podstawie imiennych biletów miesięcznych od dnia 04.09.2017r. do dnia 22.06.2018 r. - dotyczy zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3 i Nr 4 oraz dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką nad dowożonymi uczniami do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 Pionki i Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Jordanowska 1 Pionki i odwóz w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem od dnia 04.09.2017 r. do dnia 22.06.2018 r. na podstawie określenia jednego dnia dowozu - dotyczy zadania Nr 5

 

Zadanie Nr 1 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Suskowoli, Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej i Laskach na trasach: 1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Wincentów - Tadeuszów - Kościuszków - Marcelów - Czarna (szkoła) - Helenów - Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Wincentowa 76 uczniów ( w tym 2 bilety od września 2017 r. do 31 maja 2018 r., 1 bilet od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 1 bilety od października 2017 r. do 31 maja 2018 r., 5 bilety połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 1 kurs 2. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna Dąbrowa - Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 50 uczniów (w tym : 1 bilet od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 4 bilety połówki od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna Dąbrowa - 1 kurs Dodatkowy wcześniejszy kurs odwóz dzieci ze szkoły w Laskach do Januszna i Krasnej Dąbrowy (cztery razy w tygodniu) 3. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Miereń - Sucha-- Sucha (szkoła) - Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 18 uczniów ( w tym : 8 biletów połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła) - Mireń - Sucha (szkoła) - Sucha (kościół) - 1 kurs Liczba dowożonych uczniów : 144 ( w tym: 2 bilety od września 2017 r. do 31 maja 2018 r., 2 bilety od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 1 bilet od października 2017 r. do 31 maja 2018 r. oraz 17 biletów połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) - 2 autobusy

Zadanie Nr 2 - dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu : Męciszów - Sucha (szkoła) Trasa odwozu : Sucha (szkoła) - Męciszów Liczba dowożonych uczniów : 11 - 1 bus

Zadanie Nr 3 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni na trasach: Trasa dowozu: 1. Brzeziny - Jedlnia Kol.- Stoki - Jaroszki - Poświętne - Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 24 uczniów 2. Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin- Sokoły- Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 74 uczniów - z tego jeden kurs Jedlnia (szkoła) - Zdżary - Adolfin - Sokoły - Jedlnia (szkoła) a drugi kurs Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin - Sokoły- Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) Trasa odwozu: 1. Jedlnia (szkoła) - Poświętne - Jaroszki - Stoki - Jedlnia Kolonia - Brzeziny - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin - Sokoły - Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) - 2 kursy - z tego jeden kurs Jedlnia (szkoła) - Zadobrze - Kolonka - Jedlnia - Sokoły - Adolfin - Żdżary a drugi kurs Jedlnia (szkoła) - Jedlnia - Sokoły - Adolfin - Żdżary Liczba dowożonych uczniów : 98 - 1 autobus

Zadanie Nr 4 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni na trasie : Trasa dowozu: 1. Augustów - Jedlnia (szkoła) Trasa odwozu: 1. Jedlnia (szkoła) - Augustów Liczba dowożonych uczniów : 12 - 1 bus

Zadanie 5 : Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 Pionki i Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Jordanowska 1 Pionki Poniedziałek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna ( 1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Wtorek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)-Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty ( 3 dzieci) - Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Środa Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Czwartek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) -Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Piątek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)-Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna ( 1 dziecko)

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia


2017-09-04 2018-06-22

 

II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. Poz. 1907) - dotyczy wszystkich części zamówienia (I - V)
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi przedstawić :

- aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)

- dotyczy wszystkich części (I-V)
Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1 Dla wykazania spełnienia warunku wymagane jest aby Wykonawca wykazał że,:

- dla części I i III:

1) zrealizował/realizuje w sposób ciągły tzn. nieprzerwany przez okres co najmniej jednego roku szkolnego w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi przewozu: polegające na przewozie (dowóz) do szkół i odwiezieniu, w sposób nieprzerwany (ciągły) przez okres jednego roku szkolnego (10 m-cy) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN zł brutto każda ( w ramach dwóch oddzielnych umów)

- dla części V: zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegającego na cyklicznym, codziennym dowozie osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych przez okres nie krótszy niż 8 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN (w ramach jednej umowy)

- dla części II i IV: zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.

oraz

2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie niżej wymienionymi osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:

a) dla części I i III: - co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami i posiadającymi minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tego typu pojazdami.

b) dla części II i IV: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami lub busami posiadającymi minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tego typu pojazdami.

c) dla części V: - 1 osobą (kierowca) posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami lub busami posiadającymi minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tego typu pojazdami. oraz - minimum 1 osobą (opiekun) zdolnymi do wykonania usługi, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.

3. Dysponowanie niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:

a) dla części I - IV zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku

b) dla części V - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 1 pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych

Wszystkie pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać: a) aktualne badanie techniczne, b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NNW W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy III.5)

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:

1. Licencje lub zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób - dot. część I-V

2. Wykaz osób zał. nr 4 wraz z dokumentami poświadczającymi uprawnienia - dot. część I-V

3. Wykaz wykonanych usług zał. nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. - dot. część I-V

4. Wykaz pojazdów zał. nr 6 w załączeniu kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu, ubezpieczeń oraz badań technicznych). - dotyczy tylko części V

5. Kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100 000,00 zł. - dot. część I-V

6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) formularz oferty, pełnomocnictwo

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Termin płatności faktury 40,00
Cena 60,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Suskowoli, Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej i Laskach

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu: Wincentów - Tadeuszów - Kościuszków - Marcelów - Czarna (szkoła) - Helenów - Czarna (szkoła)- Wincentów - Płachty -Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Wincentowa 76 uczniów ( w tym 2 bilety od września 2017 r. do 31 maja 2018 r., 1 bilet od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 1 bilety od października 2017 r. do 31 maja 2018 r., 5 bilety połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola(szkoła)-Płachty-Wincentów-Tadeuszów-Kościuszków-Marcelów-Czarna (szkoła)-Helenów - 1 kurs 2. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach Trasa dowozu : Krasna Dąbrowa - Januszno- Działki Suskowolskie- Zalesie -Laski -Laski (szkoła)- Zalesie- Suskowola (szkoła)- 1 kurs odjazd z Krasna 50 uczniów (w tym : 1 bilet od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 4 bilety połówki od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła)- Zalesie- Laski (szkoła)-Laski- Zalesie- Działki Suskowolskie -Januszno-Krasna Dąbrowa - 1 kurs Dodatkowy wcześniejszy kurs odwóz dzieci ze szkoły w Laskach do Januszna i Krasnej Dąbrowy (cztery razy w tygodniu) 3. Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Suskowoli i Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej Trasa dowozu: Miereń - Sucha-- Sucha (szkoła) - Sucha (kościół) - Suskowola (szkoła) - 1 kursy odjazd z Mirenia 18 uczniów ( w tym : 8 biletów połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) Trasa odwozu: Suskowola (szkoła) - Mireń - Sucha (szkoła) - Sucha (kościół) - 1 kurs Liczba dowożonych uczniów : 144 ( w tym: 2 bilety od września 2017 r. do 31 maja 2018 r., 2 bilety od października 2017 r. do 30 kwietnia 2018 r., 1 bilet od października 2017 r. do 31 maja 2018 r. oraz 17 biletów połówek od listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.) - 2 autobusy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
termin płatności faktury 40,00
cena 60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 



Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 - dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa dowozu : Męciszów - Sucha (szkoła) Trasa odwozu : Sucha (szkoła) - Męciszów Liczba dowożonych uczniów : 11 - 1 bus
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 



Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa dowozu: 1. Brzeziny - Jedlnia Kol.- Stoki - Jaroszki - Poświętne - Jedlnia(szkoła) - 1 kurs 24 uczniów 2. Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin- Sokoły- Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) - 2 kursy 74 uczniów - z tego jeden kurs Jedlnia (szkoła) - Zdżary - Adolfin - Sokoły - Jedlnia (szkoła) a drugi kurs Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin - Sokoły- Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) Trasa odwozu: 1. Jedlnia (szkoła) - Poświętne - Jaroszki - Stoki - Jedlnia Kolonia - Brzeziny - 1 kurs 2. Jedlnia (szkoła) - Żdżary - Adolfin - Sokoły - Jedlnia - Kolonka - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) - 2 kursy - z tego jeden kurs Jedlnia (szkoła) - Zadobrze - Kolonka - Jedlnia - Sokoły - Adolfin - Żdżary a drugi kurs Jedlnia (szkoła) - Jedlnia - Sokoły - Adolfin - Żdżary Liczba dowożonych uczniów : 98 - 1 autobus
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 - dowóz uczniów do Publicznego Zespołu Szkół w Jedlni

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa dowozu: 1. Augustów - Jedlnia (szkoła) Trasa odwozu: 1. Jedlnia (szkoła) - Augustów Liczba dowożonych uczniów : 12 - 1 bus
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 


Ogłoszenie nr 500004096-N-2017 z dnia 18-07-2017 r. Pionki:


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 552881-N-2017
Data: 18/07/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach, Krajowy numer identyfikacyjny 14080255000000, ul. ul. Zwycięstwa, 26670   Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 612 53 18, e-mail gzowi@gmina-pionki.pl, faks 48 612 53 18.
Adres strony internetowej (url):


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 Pionki i Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Jordanowska 1 Pionki 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poniedziałek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna ( 1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Wtorek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)-Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty ( 3 dzieci) - Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Środa Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Czwartek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)- Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) -Czarna (1 dziecko) - Helenów (1 dziecko) Piątek Przywóz : - Helenów (1 dziecko) - Czarna (1 dziecko) - Pionki szkoła - Krasna Dąbrowa (1 dziecko) - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku)-Pionki ŚDS - Pionki szkoła Odwóz : - Pionki ŚDS - Pionki szkoła - Augustów (2 dzieci w tym 1 na wózku) - Pionki szkoła - Płachty (3 dzieci) - Czarna ( 1 dziecko) 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 0,0 Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2017-09-04 data zakończenia: 2018-06-22

5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie

cena 60,00

termin płatności faktury 40,00

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »