BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6155376
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Zapytanie ofertowe na"Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego wsi - obrębów Czarna, Tadeuszów, Wincentów w gminie Pionki. "
PDF
DRUKUJ

Znak sprawy IGP.271.14.2017.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j. z dnia 2015.12.22)

 


I. Zamawiający
Gmina Pionki ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki
Tel. 48/612-15-14
Mail: ug@gmina-pionki.pl
NIP 796-28-76-911

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.:

 

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi-obrębów Czarna, Tadeuszów, Wincentów w gminie Pionki.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania Przestrzennego

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi-obrębów Czarna, Tadeuszów, Wincentów w gminie Pionki.

1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z opracowaniem projektu MPZP oraz zmierzających do jego wejścia w życie, w szczególności poprzez:
a) Pomoc przy pozyskaniu w imieniu i na rzecz Gminy map zasadniczych sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:2000 z pełną problematyką niezbędną do opracowania mpzp (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz innych niezbędnych materiałów z państwowych zasobów geodezyjnych (nieodpłatnie, a w przypadku odpłatności na koszt Urzędu Gminy)
b) Opracowanie koncepcji projektu planu do akceptacji Zamawiającego w skali 1:5 000)
c) Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej prac nad projektem planu
d) Opracowanie projektu planu (tekst oraz rysunek planu w skali 1:2000)
e) Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko
f) Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu
g) Analizy konieczności opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych
h) Analizy uwag dotyczących projektu planu oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy Pionki dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia
i) Prace terenowe, wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych
j) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy, zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpraca przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych)
k) Prezentacja projektu planu i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań, prezentacja planu podczas posiedzeń Komisji Rady Gminy oraz Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacja planu podczas sesji Rady Gminy
l) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych
m) Przygotowanie projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu
n) Analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii oraz uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania
o) Przygotowanie dokumentów związanych z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w planie rozwiązaniami
p) Analiza złożonych uwag do wyłożonego planu, sporządzenie wykazu uwag wraz z opracowaniem propozycji stanowisk dotyczących ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia
q) Wprowadzenie zmian do planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie, ponowienie uzgodnień
r) Przedłożenie Radzie Gminy Pionki do uchwalenia projektu planu wraz z załącznikami
s) Przygotowanie przy współpracy z Urzędem Gminy kompletu dokumentacji formalno-prawnej dla Wojewody w celu sprawdzenia zgodności z prawem Uchwały Rady Gminy Pionki wraz z załącznikami
t) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji zakwestionowania planu przez organ nadzoru

1.2 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o którym mowa powyżej należy wykonać zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2016.778) i aktami wykonawczymi do tej ustawy, obowiązującymi normami i normatywami.
Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć:
a) w 3 egzemplarzach w wersji tradycyjnej - wydruk, w tym:
3 egzemplarze tekstu oprawione
1 egzemplarz rysunku planu w skali 1:2000 - złożone do formatu A4
1 egzemplarz rysunku planu w skali 1:2000 - rysunek planu do ekspozycji
1 egzemplarz rysunku planu zmniejszony do skali 1:5000
b) w wersji cyfrowej
3 egzemplarze na płytach CD lub DVD

1.3 Szczegółowy przedmiot umowy określają : harmonogram prac i płatności i zestawienie tabelaryczne terminów realizacji harmonogram prac nad opracowaniem MZP wsi obrębów Czarna, Tadeuszów ,Wincentów stanowiące załączniki - do wzoru umowy
2 W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do: 83 tygodni od dnia podpisania umowy
4 Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
5 Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni
6 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

I. Dokumenty jakie Wykonawca powinien złożyć do oferty
1 Zamawiający wymaga aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo-cenowy według załączonego wzoru formularza ofertowego
2) oświadczenie - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
2 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

II. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną

 

III. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1 Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Dariusz Kustra tel. 48/612-15-14
2 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu tj.: 8:00-15:00

 

IV. Miejsce i sposób składania ofert:


Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Opracowanie MPZP wsi-obrębów Czarna, Tadeuszów, Wincentów w gminie Pionki" do dnia 21.04.2017
Dopuszcza się przesłanie oferty pocztą na adres Urzędu Gminy Pionki.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny:


1 Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić koszt wykonania całego zamówienia, który stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
2 Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie
3 Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
4 Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich
5 Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny jednostkowej netto i brutto.
6 Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.

VI. Informacje o formalnościach


1 Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi Wykonawcę
2 Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą
3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejnę ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
4 Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga
5 Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »