BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6185246
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony "Zakup ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Pionki"
PDF
DRUKUJ

Zadanie: Zakup ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Pionki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Ogłoszenie nr 334493 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.

 

 

 

 

 

 

 

 


Uwaga ! 07.11.2016r. wprowadzono zmiany do SIWZ w pkt 3 oraz załacznika nr 7 do SIWZ oraz udzielono odpowiedzi na pyt. dot. SIWZ.

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 54734200000, ul. ul. Zwycięstwa 6, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 514, e-mail , faks 486 121 234.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.bip.gmina-pionki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.gmina-pionki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak

Inny sposób:
ofertę należy złożyć z formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6A Pionk 26-670 Kancelaria Ogólna

 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup ciągnika i wozu asenizacyjnego dla Gminy Pionki

Numer referencyjny: IGP 271.56.2016

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ciągnik:

  • Rok produkcji 2016
  • Moc w przedziale min. 95 KM - mak. 105 KM
  • Skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem i reduktorem
  • Napęd 4X4
  • Układ pneumatyczny hamulców
  • Przyczep - 1/2 obwodowy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Zaczepy (przedni, górny,n dolny transportowy, rolniczy TUZ)
  • Ramiona TUZ z CBM
  • Przesuwny zaczep transportowy WOM - zależny i niezależny
  • Trzysekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z tyłu (6 szybkozłączy)
  • Dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z przodu (4 szybkozłącza)
  • Obciążniki przód /tył
  • Ogumienie radialne niskoprofilowe
  • Siedzenie amortyzowane pneumatycznie
  • Siedzenie pasażera
  • Ogrzewanie
  • Wentylacja
  • Otwierany dach, uchylne okna tylne i boczne
  • Spryskiwacze tylnej i przedniej szyby
  •  Lusterka boczne
  • Reflektory przednie i tylne w dachu kabiny
  • Klimatyzacja
  • Kogut

Wóz asenizacyjny:

  • Rok produkcji 2016
  • Zbiornik stalowy o pojemności 5000l - 5500l ocynkowany ogniowo obustronnie z pierścieniem wzmacniającym
  • Wąż ssący 4" o długości min. 6m z koszem
  • Kompresor z zaworem bezpieczeństwa
  • Uchylna łyżka rozlewowa
  • Tłumik - odzyskiwacz oleju
  • Błotniki
  • Zawór pływakowy na górze zbiornika
  • Zbiornik przelewowy
  • Wzierniki szklane na przedniej dennicy
  • Manowakuometr
  • Regulowana stopa podporowa
  • Wymienny zaczep
  • Instalacja hamulcowa jednoprzewodowa
  • Instalacja elektryczna 12V
  • Rura syfonowa ssąco-tłoczna
  • Wałek przekaźnika mocy
  • Dennica tylna otwierana z min. z dwoma króćcami
  • Wóz ze świadectwem homologacji umożliwiający zarejestrowanie wozu i dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych

Ciągnik i wóz asenizacyjny kompatybilne.

UWAGA! Wykonawca do oferty załącza wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 stanowiący integralną część oferty.

W ramach dostawy Wykonawca przeszkoli 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w.w urządzeń w miejscu dostawy.

 

II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 34144500-3,

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 12/12/2016

II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

 

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na postawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedkłada wykaz dostaw potwierdzający dostawę co najmniej 2 (dwóch) ciągników o mocy nie mniejszej niż 90KM każdy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  nie

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a) wykaz dostaw potwierdzający dostawę co najmniej 2 (dwóch) ciągników o mocy nie mniejszej niż 90KM każdy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; - wzór załącznik nr 5 do SIWZ

b) dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł

c) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,

Informacja na temat wadium

Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Szczegółowe informacje dot. Wadium w pkt. 12 SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 30
Termin płatności 10

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Ogłoszenie nr 334656 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 334493
Data: 02/11/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pionki, Krajowy numer identyfikacyjny 54734200000, ul. ul. Zwycięstwa 6, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 514, e-mail ug@gmina-pionki.pl, faks 486 121 234.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-pionki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1

W ogłoszeniu jest: a) wykaz dostaw potwierdzający dostawę co najmniej 2 (dwóch) ciągników o mocy nie mniejszej niż 80KM każdy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; - wzór załącznik nr 5 do SIWZ b) dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł c) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W ogłoszeniu powinno być: a) wykaz dostaw potwierdzający dostawę co najmniej 2 (dwóch) ciągników o mocy nie mniejszej niż 90KM każdy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; - wzór załącznik nr 5 do SIWZ b) dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł c) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie nr 337496 - 2016 z dnia 2016-11-07 r


OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 334493
Data: 02/11/2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pionki, Krajowy numer identyfikacyjny 54734200000, ul. ul. Zwycięstwa 6, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 514, e-mail ug@gmina-pionki.pl, faks 486 121 234.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4

W ogłoszeniu jest:

Ciągnik: Rok produkcji 2016 Moc w przedziale min. 95 KM - mak. 105 KM Skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem i reduktorem Napęd 4X4 Układ pneumatyczny hamulców Przyczep - 1/2 obwodowy Wspomaganie kierownicy Zaczepy (przedni, górny,n dolny transportowy, rolniczy TUZ) Ramiona TUZ z CBM Przesuwny zaczep transportowy WOM - zależny i niezależny Trzysekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z tyłu (6 szybkozłączy) Dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z przodu (4 szybkozłącza) Obciążniki przód /tył Ogumienie radialne niskoprofilowe Siedzenie amortyzowane pneumatycznie Siedzenie pasażera Ogrzewanie Wentylacja Otwierany dach, uchylne okna tylne i boczne Spryskiwacze tylnej i przedniej szyby Lusterka boczne Reflektory przednie i tylne w dachu kabiny Klimatyzacja Kogut Wóz asenizacyjny: Rok produkcji 2016 Zbiornik stalowy o pojemności 5000l - 5500l ocynkowany ogniowo obustronnie z pierścieniem wzmacniającym Wąż ssący 4" o długości min. 6m z koszem Kompresor z zaworem bezpieczeństwa Uchylna łyżka rozlewowa Tłumik - odzyskiwacz oleju Błotniki Zawór pływakowy na górze zbiornika Zbiornik przelewowy Wzierniki szklane na przedniej dennicy Manowakuometr Regulowana stopa podporowa Wymienny zaczep Instalacja hamulcowa jednoprzewodowa Instalacja elektryczna 12V Rura syfonowa ssąco-tłoczna Wałek przekaźnika mocy Dennica tylna otwierana z min. z dwoma króćcami Wóz ze świadectwem homologacji umożliwiający zarejestrowanie wozu i dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych Ciągnik i wóz asenizacyjny kompatybilne. UWAGA! Wykonawca do oferty załącza wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 stanowiący integralną część oferty. W ramach dostawy Wykonawca przeszkoli 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w.w urządzeń w miejscu dostawy.


W ogłoszeniu powinno być:

Ciągnik: Rok produkcji 2016 Moc w przedziale min. 95 KM - mak. 105 KM Skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem i reduktorem Napęd 4X4 Układ pneumatyczny hamulców Przyczep - 1/2 obwodowy Wspomaganie kierownicy Zaczepy (przedni, górny,n dolny transportowy, TUZ rolniczy przedni) Ramiona TUZ z CBM Przesuwny zaczep transportowy WOM - niezależny Trzysekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z tyłu (6 szybkozłączy) Dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z przodu (4 szybkozłącza) Obciążniki przód /tył Ogumienie radialne niskoprofilowe Siedzenie amortyzowane pneumatycznie Siedzenie pasażera Ogrzewanie Wentylacja Otwierany dach, uchylne okna tylne i boczne Spryskiwacze tylnej i przedniej szyby Lusterka boczne Reflektory przednie i tylne w dachu kabiny Klimatyzacja Kogut Wóz asenizacyjny: Rok produkcji 2016 Zbiornik stalowy o pojemności 5000l - 5500l ocynkowany ogniowo obustronnie z pierścieniem wzmacniającym Wąż ssący 4" o długości min. 6m z koszem Kompresor z zaworem bezpieczeństwa Uchylna łyżka rozlewowa Tłumik - odzyskiwacz oleju Błotniki Zawór pływakowy na górze zbiornika Zbiornik przelewowy Wzierniki szklane na przedniej dennicy Manowakuometr Regulowana stopa podporowa Wymienny zaczep Instalacja hamulcowa jednoprzewodowa Instalacja elektryczna 12V Rura syfonowa ssąco-tłoczna Wałek przekaźnika mocy Dennica tylna otwierana z min. z dwoma króćcami Wóz ze świadectwem homologacji umożliwiający zarejestrowanie wozu i dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych Ciągnik i wóz asenizacyjny kompatybilne. UWAGA! Wykonawca do oferty załącza wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 stanowiący integralną część oferty. W ramach dostawy Wykonawca przeszkoli 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w.w urządzeń w miejscu dostawy.

 

 

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »