BIP

Strona Główna Strona główna Strona główna Baza dokumentów Baza dokumentów Rejestr zmian zmiany Dostęp do informacji dostep Statystyki statystyki Kontakt kontakt
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
6184948
ostatnia aktualizacja BIP'u:
15-03-2021
Portal - Przetargi
Przetarg nieograniczony Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w reg
PDF
DRUKUJ

Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym


Numer ogłoszenia: 415246 - 2014;

data zamieszczenia: 19.12.2014

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 612 53 18, faks 48 612 53 18.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu systemowego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym

W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące dostawy, stanowiące trzy odrębne części, których szczegółowy opis stanowią załączniki - formularze asortymentowe cenowe- odpowiednio:

Część I wyposażenie i doposażenie pomieszczeń, pomoce dydaktyczne, oraz sprzęt audiowizualny - zał. Nr 1 do SIWZ

Część II sprzęt AGD oraz urządzenia sanitarne - zał. Nr 2 do SIWZ

Część III artykuły plastyczne - zał. Nr 3 do SIWZ

 

Część I Na przedmiot zamówienia składa się dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń, pomocy dydaktycznych, sprzętu audiowizualne dla Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I jest zawarty w zał. Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy

 

Część II Na przedmiot zamówienia składa się dostawa sprzętu AGD oraz urządzeń sanitarnych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II jest zawarty w zał. Nr2 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy

 

Część III Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów plastycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III jest zawarty w zał. Nr3 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.40.00-7, 30.19.76.00-2, 44.81.23.00-8, 30.19.00.00-7, 32.32.00.00-2, 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9, 39.53.10.00-3, 44.41.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 7 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz potwierdzający wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie doposażenia lub wyposażenia na podstawie zawartych i zakończonych lub realizowanych umów o wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych) każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wg zał. nr 6 do SIWZ - dotyczy: - części I wyposażenie i doposażenie pomieszczeń, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt audiotelewizyjny

dla części II i III w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedkłada oświadczenie - wg zał. nr 7 do SIWZ Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 7 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 7 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - nie niższą niż 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) - dla części I zamówienia - nie niższą niż 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla części II i III zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6 a 26-670 Pionki, pok nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy Pionki (parter), ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie i doposażenie pomieszczeń, pomoce dydaktyczne, oraz sprzęt audiowizualny.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa doposażenia i wyposażenia pomieszczeń, pomocy dydaktycznych, sprzętu audiowizualne dla Publicznej Szkole Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I jest zawarty w zał. Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.40.00-7, 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD oraz urządzenia sanitarne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa sprzętu AGD oraz urządzeń sanitarnych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II jest zawarty w zał. Nr2 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9, 44.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły plastyczne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów plastycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Augustowie, Czarnej, Jaroszkach, Jedlni, Laskach, Suchej i Suskowoli w ramach projektu pn. Gmina Pionki dostosowuje się do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III jest zawarty w zał. Nr3 do SIWZ - Formularz asortymentowy cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Z Bazy dokumentów - ostatnio dodane   »